/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
filmmanuskript til opgave
Fra : farai
Vist : 628 gange
500 point
Dato : 25-01-06 15:36

jeg skal til at skrive opgave om Leif Davidsen; den russiske sangerinde
og vil gerne læse filmmanuset, for at perspektivere bogen.
Har indtil videre ikke fundet manuset på nettet, er der nogen som ved hvor det kan
findes? alternativt om jeg kan emaile forfatteren?

hjælp?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 260 point
Dato : 25-01-06 15:51

Hvis du kontakter folkene bag dette link, er det da muligt, de kan hjælpe dig vidre med Leif Davidsens email-adr.??

http://www.foredragsholdere.dk/Davidsen%20Leif.htm

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 25-01-06 17:43

http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/den_russiske_sangerinde.htm
Her er der en del navne du evt kunne kontakte,
Jeg søgte lidt på nettet men fandt ikke specifikt det du søgte efter...Jeg tror ikke det bliver enkelt at få fat i et manus uden at skulle betale for det -der er jo trods alt folk som har skrevet det..
Men held og lykke med projektet.Mvh sverola

Godkendelse af svar
Fra : farai

Dato : 01-03-06 21:14

Tak for svaret Nordsted1.
jeg fandt manuset selv på biblioteket i filmhuset
-godt nok en gml. version, men brugbar.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-06 22:19

Selv tak, jeg var nu ikke til så meget hjælp, godt du selv fandt ud af det. Pøj pøj med opgaven eller er den for længst færdig?