/ Forside/ Teknologi / Internet / Spørgsmål
10  bentjuul 20076
Ændre navn og mail adresse.
Fra : stjuma
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 24-01-06 17:32

Hej.
Kan man ændre navn og ikke mindst mailadresse på sin Messenger?
mvh
Steen.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 24-01-06 17:45

Du kan oprette en ny mail-adresse, men ikke ændre på den eksisterende.

Navn, tænker du på det navn dine kontaktpersoner ser på "listen" det kan du ændre.

Kommentar
Fra : jensalexander

Dato : 24-01-06 20:53

Du går ind og opretter en ny mail adresse i hotmail og så lokker du dig ind i msm med denne nye mail adresse.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 24-01-06 21:52

Hvis du vil have alle dine kontakt personer med over i den nye MSN kan du gemme listen og hente den ind i den nye msn

Det er under kontaktpersoner / gem liste over kontaktpersoner.

H2

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 06-02-06 12:19

Tak for svaret ans.