/ Forside/ Teknologi / Internet / Spørgsmål
10  bentjuul 20076
Blokeret person dukker op på 1
Fra : stjuma
Vist : 797 gange
50 point
Dato : 24-01-06 15:56

Hej.
Jeg har en person, som jeg både har blokeret og slettet på min Messenger - men nu dukker han bare op!
Øverst står, at han ikke er på min liste, og hvis jeg vil have det, skal jeg klikke i feltet.
Hvordan hænger det sammen!
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-06 16:00

Du skriver at han dukker op, er det ikke sådan en besked, om at du kan tilføje ham til din msn, du mener, for så har du ham ikke på, men har mulighed for det hvis du ønsker det??, hvis det er sådan, så lad være med at accepterer ham

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 24-01-06 16:03

Hej.

Ja, jeg har ikke til hensigt at godkende ham, men jeg troede ikke, at han trods blokering og sletning, kan dukke op igen.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 24-01-06 16:03

Helt sikkert, den person du har blokeret har tilføjet dig til hans msn, og nu spørger den om du vil acceptere og tilføje ham. som nævnt, bare sig nej.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-06 16:04

Han håber nok du har ombestemt dig, men blot nægt,

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 24-01-06 16:06

Hej.
Nej, det er det almindelige skærmbillede, som en accepteret person dukke op. Hvis nogen inviterer, så mener jeg, at det er en grå boks, der dukker op.
Men spørgsmålet kommer på grund af min nysgerrighed.
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-01-06 16:11

Han bruger nok noget der hedder msn discovery. Det er ikke sikkert at det har virket da du blokerede ham. Du skal først smide ham af, og SÅ blokere ham,,og du skal gøre det mens han er on-line.
Så tror jeg ikke han kan gøre noget.

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-06 16:12

MEN, hvis han bruger msn discovery, og du smider ham af..og blokere ham.. så vil han få en besked om at du har gjort det.
(bare lige så du ved det)

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 24-01-06 17:25

Hej.
Jeg har læst en del om Messenger Discovery. Er den så slem, som den beskrives? At den kan bruges til at skrive i andres navne m.m.?
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-01-06 18:20

ja altså slemt og slemt. Man kan ikke få fat på nogle private oplysninger med det pogram.
Men det kan da være ireterende hvis folk bruger det til at "spamme" med i din msn heletiden.
Dog tror jeg ikke der er mange der bruger det pogram mere, der er kommet et nyt (som nok virker bedre) Det hedder noget med msn stuff..kan ikke lige huske det.

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 06-02-06 12:21

Tak for svaret Trine08.

Kommentar
Fra : Dj_Kaffe

Dato : 07-01-11 14:02

Prøv evt. at tilføje ham igen, og derefter slet ham. husk at sætte flueben i begge felter når den spørg.
Har før oplevet at msn lige har glemt jeg ikke blot slettede personen men også blokerede :)

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 06-06-13 14:11

Hej Jeg har aldrig været venner med ms meessenger så hvis i vil af med den har jeg fundet
dette komando sæt der virker i win xp.

Insættes i kør og tryk ok

RunDll32 advpack.dll, LaunchINFSection %windir%/INF/msmsgs.inf, BLC.Remove

V.H G. R.