/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Flere sider på samme ark
Fra : thbala
Vist : 706 gange
100 point
Dato : 24-01-06 14:46

hej

er der nogen der ved hvordan man udskriver flere sider på samme ark i en pdf-fil når ens printer ikke understøtter det. Det kan sagtens lade sig gøre i Word men ikke i Acrobat reader. findes der et andet program til læsning af PDF-filer der tillader dette?

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 24-01-06 17:47

Hvilken version af Adobe Reader bruger du?

Hvilken printer er der tale om? - måske en nyere printerdriver kan løse problemet?

Alternativt kan du jo udskrive dokumentet til et nyt PDF dokument f.eks. vha. PDF995
www.pdf995.com

Den kan nemlig godt lave et nyt PDF dokument med 2 eller flere sider pr. ark.

/berpox

Godkendelse af svar
Fra : thbala

Dato : 24-01-06 22:12

Tak for svaret berpox.

havde tænkt på den sidste løsning og havde endda prøvet. men overså selvfølgelig muligheden for at udskrive flere sider på samme ark da den ikke så ud som den gør med mine egne printerindstillinger.. tak for hjælpen