/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
habana tuning
Fra : duedal31
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 24-01-06 11:36

jeg har en Habana hvor blindrøret er taget på udstødningen, og vario begrænsningen er taget.
jeg vil bruge den udstødning jeg har på nu.
hvilken cylinder og kaburator skal jeg købe ?
vil den trække godt nok ?
og hvad vil topfatten være ?

er der ellers noget jeg kan gøre ?

Kommentar
Fra : texton1

Dato : 24-01-06 15:25

det kommer an på hvor mange penge du vil bruge på det? og hvor hurtigt du ca. vil kører ??

Kommentar
Fra : spooff

Dato : 24-01-06 16:28

Har selv kørt med en Polini Sport 47,6 cylinder, Technigas Basic udst., 7,5 ruller, Polini speedcontrol vario, 19mm Keihin karb. Denne opsætning får den til at køre (GPS) 85km/t. Skal dyses korrekt, ellers sætter den sig. (har prøvet!)

Annuller spørgsmålet
Fra : duedal31

Dato : 30-01-06 21:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål