/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
optager
Fra : johnni
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 24-01-06 00:35

hej er der nogle der kender et program der kan optage video klip.
mvh. johnni.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-01-06 00:54

Hvad mener du ?
Optage hvad der sker på skærmen mens du spiller computer eks ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-06 01:00

er heller ikke sikker på hvad du mener - men hvis du fanger et klip online og vil gemme det så kan medieplayer da sagtens

flere klip der ligger kan direkte hentes ved gem som..

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 24-01-06 01:06

hej mener optage det man ser på skærmen hvis man finder et video klip eller fra webcam.

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 100 point
Dato : 24-01-06 01:24

Her kan du hente Fraps

http://www.fraps.com/

Et lille nemt program til at optage med. Gengiver i Mediaplayer og tager også enkelte screenshots. I gratis versionen kan du max optage 30 sec film som ikke bliver komprimeret. Det er enkelt at bruge - screenshots taster du F9, film F10 , dette kan ændres efter eget valg.

Hvis du vil optage noget med dit webcam, skal du gøre det via webcamet.
Du kan prøve at tænde det (uden msn) og så burde det være nemt at se sig ud af det i menuerne.
(kan ikke lige huske hvordan)

Hvis du finder et video klip på nettet som du vil gemme, så kan du tit få lov at downloade selve filmen.
Ellers så hold øje med hvad filmen hedder, og søg efter dens navn på google, og tilføj orderne Free download.
Eks: "Funny Dog free download" så er man tit heldig at filmen også ligger et andet sted.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-06 05:32

Hvis ikke fraps kan? (Jeg har ikke prøvet programmet) er der måske en mulighed med: http://www.xi-soft.com/default.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 24-01-06 09:26

WM Recorder 9.1
http://www.soft32.com/download_25193.html
her er et program der har stationerne og kan optage

zita

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 24-01-06 09:37
Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 24-01-06 13:54

Tak for svaret Trine08.