/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
tip
Fra : CCjunior
Vist : 414 gange
10 point
Dato : 23-01-06 17:05

Jeg læste lige http://www.kandu.dk/tip13367.aspx
som er skide sjovt ...
der er så et par ting som undre mig. der er en bruger som ganske korrekt giver 0 stjerner da det jo ikke er et tip..
Skal tip omdøbes til tip/oplysninger/div ??
de fleste gange er det jo bare en brug bar oplysning. der er da heller ikke noget tip i en bus plan så.

hvis ikke, burde vitigheder så ikke helt fjernes fra tip ???
jeg syntes måske at der er nogen som ser lidt for firkantet på tingene. men det er jo self min mening.

Annuller spørgsmålet
Fra : CCjunior

Dato : 23-01-06 17:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-06 17:09

Hverken vittigheder, busplaner eller tv-programmer m.v. hører til i tip.