/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  bentjuul 22199
Margurit-smykke fra Flemming L
Fra : tobias_jacobsen
Vist : 697 gange
168 point
Dato : 22-01-06 21:12

Hej!

Skal købe et marguritvedhæng til min kæreste. Det skal være fra Designeren Flemmind Lund.
I stedet for at købe det i den første og bedste butik, ville jeg høre om det var muligt at finde en forhandler på nettet, til en bedre pris en der tilbydes i butikkerne?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-06 10:35

Jeg har tøffet lidt rundt på nettet, men det eneste jeg kunne finde var ørestikkerne : http://www.catz-svendborg.dk/cgi-bin/valg.plx?hvad=6;underkat=2

...men de er udsolgt
Citat
margurit ørestik
Klassiske marguritørestik fra Flemming Lund
Størrelse:ø: 10mm
Pris: DKK 510,-
Midlertidigt udsolgt

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 168 point
Dato : 23-01-06 10:38

Ps. Du kan jo altid prøve det gamle trick med at prutte om prisen ved at spørge efter kontantrabat eller se om ikke du kan købe vedhænget brugt : http://www.antikvitet.net/classicsmykker/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : tobias_jacobsen

Dato : 23-01-06 12:23

Tak for svaret molokyle. Har været inde på antikvitet... de har den ikke. Må lige kigge ned i en butik og se hvad de siger til det.