/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
BT 102: Hvorfor?
Fra : nuber2
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 22-01-06 18:30

Mit tip
http://www.kandu.dk/tip13350.aspx
fik desværre en ilde medfart.
Jeg gjorde blot opmærksom på at telefonen kan købes til meget lav pris i coop pt.
Lav pris udfra at det billigste grandstream budgettone kan findes til på edbpriser er 699.
Hos estation koster lillebror bt101 595,-
Så hvorfor den ringe vurdering?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-01-06 19:02

Hm...

Hvad havde du forventet ?

Hvis jeg fordre ænder med brød - skyder jeg dem ikke hvis de ikke spiser det... (hvis de ikek finder mit brød interesant).

Sådan er det også med tip her på kandu.

Nogen syntes det er et godt tip hvis de selv han bruge det, andre er helt lige glade.

Skriv tip hvis du har lyst men lad endelig være med at tage vurderingen personlig...

Selv dårlige tip læses mange gange efter de er vurderet....

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 22-01-06 19:09

Måske fordi, der findes uhyggelig mange ip-telefoner som er bedre end den du viser,
og som tidligere sagt, man vurdere udfra interesse...

men på med vanten, skriv blot flere tip, nu kan dem der vurdere jo sætte begrundelse ved...

Peter

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-06 20:46

Det er sikkert en udmærket telefon til de penge ....Og uanset så har man 1 års garanti ?!! så det betyder i realiteten ikke noget med alle tekniske fiduser fremfor pris....
Men det er sandt som Benjamin Hansen skriver "tag det ikke personligt" Kan det være en trøst ville jeg have givet dig 3 stjerner for det tip....
Eksempel :Jeg kommer med et tip som beskriver opskriften på rødt saftigt oksekød...Dette tip bedømmes af 5 veganere ,,,da tror jeg nu heller ikke at jeg scorer bedre end dig ,vel??
Så smag og behag er forskellig...
Men at folket kan skrive en lille begrundelse for hvorfor de ikke bedømmer højere er noget helt andet
Så ud i den store verden og find ting og tang og kom med et nyt tip..

Mvh sverola

Godkendelse af svar
Fra : nuber2

Dato : 22-01-06 21:18

Tak for de trøstende ord sverola.
Ja, de veganere er nogle farlige nogen - næsten lisså farlige som carnivorer.

Nb den opskrift vil jeg gerne have - specielt hvis du kan gøre det uden ko & kraftfoder.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 22-01-06 21:28

jeg gav selv det tip en dårlig karakter udfra at min erfaring siger mig at netop indenfor dette område er det et dårligt køb med den slags discount , de er tit ikke pengene værd
MEN en dårlig karakter er ikke altid dårlig , når bare der er en begrundelse med , så kan folk selv vurdere videre derfra , hvis de selv vil tage chancen

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 21:28

Ha ha ha ......... Den var god ....selvtak forresten....
Tjaee hvis jeg kan komme med den opskrift kunne det jo samtidig blive mit næste tip....
Men som jeg plejer at sige : Det bliver nok enklere at finde en hel snebold i helvede end at finde oksekød der ikke før sin død var ko...
Mvh sverola