/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Bed & Breakfast
Fra : grethes
Vist : 921 gange
200 point
Dato : 22-01-06 14:37

Alternativ til hotelophold.
Er der nogen, der kender gode steder i Kolding/Vejle området?
Jeg har fundet en del, men de fleste er med fælles bad. Mit krav er, at det er med eget bad og helst ikke for langt fra Kolding.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 210 point
Dato : 22-01-06 15:06
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-06 15:08

Et alternativ kunne være Danhostel

http://www.vejle-danhostel.dk/dk_version/velkommen.htm

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-01-06 15:15

http://www.net-bb.dk/F-midtj/F-05.htm

privat indkvartering i Koldings omegn...

Vaxen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-06 15:17
Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-01-06 15:17
Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 22-01-06 15:47

Vi havde udlejning til "Bed & Breakfast" i flere år. De fleste af vores kunder fik vi fra vores lokal Turist kontor. De har en samarbejde med hinanden, således at De kan anbefale andre turist kontorer som er mere relevant...

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 18:04

Hvad med at leje et sommerhus ???? Her uden for sæsonen er der masser af billige huse at få fat i og hvis du tager dem over længere tid er der sikkert mulighed for yderligere rabatter...
Et søgested for privat udlejning er www.dba.dk eller www.guloggratis.dk
Jeg har set huse helt ned til 1600kr for en uge (godt nok vestpå) og det får du ikke billigere ved Bed and breakfast....
En stor fordel er jo at da har du dit eget køkken og bad...

Mvh sverola

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 24-03-06 19:51

Tak for svaret Balcanard. Havde fundet frem til denne side i forvejen, men det bedste svar til mine krav.

Har også benyttet et "Bed & breakfast" i Kolding. Super godt og billigt. 2 overnatninger incl. morgenmad ........ 330 kr. Ret meget billigere kan det vist ikke gøres.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-03-06 21:45

Velbekomme.