/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hjælp!min video er weird...
Fra : cobran
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 22-01-06 12:47

hmm ej egentlig ikke så weird ... men fik en nabo til at optage en fodbold kamp for mig og da jeg sku se VHS båndet idag så stod der - E35-32. Ingen adgang! hvorfor dælen sir den det?

Er det et andet format han har optaget med som min ik kan tag´ eller hva

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 13:02

Måske en anden hastighed??? Jeg ved ikke ....Så mig er der nok ikke meget hjælp i....Men checkede han båndet før du fik det med hjem???? Det kunne jo være båndet??!!

sverola

Accepteret svar
Fra : Odesus

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-06 13:06

Hvis din videomaskine ikke har longplay og din nabo har det, er det højst sandsynlig det der er sket, nemlig at din nabo har optaget i longplay og du ikke har det.
Odesus

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 22-01-06 13:30

doH. Ja det er nok det med longplay! der er ikke rigtigt noget at gøre ved det vel? andet end at køre båndet med en video der køre longplay der :/

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 17-03-06 00:09

Tak for svaret Odesus.