/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Funktion: Husk det sidste.
Fra : smutter50
Vist : 594 gange
200 point
Dato : 22-01-06 11:48

Funktionen: Husk det sidst skrevne..
Jeg har ved opstarten af XP slået funktionen fra: Husk det sidste der blev skrevet.
Dvs. windows husker ikke det sidste skrevne i div. funktioner, hvor man kan skrive noget.... Øh..... en lang og indviklet forklaring. Håber, at nogle forstår. Altså, hvor slår jeg denne funktion til igen.. Kan ikke finde det.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 22-01-06 11:58
Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 22-01-06 12:00

hvor er det specielt du opdager det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-06 12:09

Højreklik på Start, og klik derefter på Egenskaber. Eller højreklik på et tomt område i menuen Start, og klik derefter på Egenskaber, hvis menuen Start allerede bliver vist.
2. Klik på Tilpas.
3. Klik på fanen Avanceret.
4. Klik på afkrydsningsfeltet Opret en liste over de senest anvendte dokumenter under Seneste dokumenter, klik på OK og derefter igen på OK. Næste gang du klikker på Start, vises kommandoen Seneste dokumenter i menuen Start.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 22-01-06 12:11

Hej
Går ud fra du mener gem i Words.
Så går du op i Words- funktioner/indstillinger/GEM
Ellers skal du sikkert gå til kontrolpanel/mappeindstilliger
eller kontrolpanel/administration/tjenester

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-06 12:13

hehe ja der kan være tale om begge sådan som spørgsmålet er lagt ind

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 22-01-06 14:59

Tak for svaret miritdk.
Og ja hehe. Jeg skrev jo, at det var svært at beskrive....
Men vi fandt jo ud af det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-06 15:03

godt