/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sam's Jakke...
Fra : Hallob
Vist : 1469 gange
300 point
Dato : 22-01-06 05:46

Hej jeg søger en hjemmeside hvor der er en Webshop hvor man kan se billeder af deres Jakker.. Det behøver ikk enødvendigvis at være deres Sam's Jakker men selve Jaken skal være en fin Herre jakke i ved dem af stof som man kan få de forskellige steder... Hvis nogen kan finde noget af dette ville jeg blive glad

Skriv hvis dette var for utydeligt..!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-06 07:39

hvem er Sam og hvad mener du med fin herrejakke af stof - det er jo da meget almindeligt

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 300 point
Dato : 22-01-06 09:59

http://www.smartguy.dk/butik/VisEfterType.asp?typeID=63&mid=81

Her tror jeg du har det du søger efter.............
Det du mener er vel en "seven seas " frakke ..
Her er der nok at vælge imellem..

Mvh sverola

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 10:02

http://www.samsonnet.dk/samson_/vis_artikel.php?id=71

Til Miritdkher kan du se hvad Sam's er

sverola

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-01-06 10:10

Måske er jeg lidt langsomt opfattende, men Sam´s har ikke noget med Samsonnet at gøre!!

Sam´s er en herretøjsforretning, der gør sig i herremode til ikke alt for dyre penge... De har kanonlækkert tøj, der er beregnet til at gå i en sæson eller så....

Jeg tror ikke, de har en webshop, desværre... det kunne ellers være rigtig inspirerende at lade sig friste hjemmefra

Vaxen

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 10:15

Hvis ikke det er sams (sammenslutningen af medie studerende ) der menes så må jeg beklage til Meritdk ....
Jeg troede at det var disse typiske jakker der var efterlyste... Sorry

sverola

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-06 12:04

jeg kom af uforklarlige grunde til at tænke på tv serien sams bar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-06 12:07
Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-01-06 12:42

Du er for cool en googler, Mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-06 13:04

- nå ja når huskeren går i stå så er google da en god ven

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 23-01-06 03:04

Tak for svaret sverola.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 23-01-06 17:31

Selvtak...........så var det alligevel den jakke du søgte efter..........Jeg blev lidt i tvivl da jeg så de andre indlæg

Mvh sverola