/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Hjemmearbejde
Fra : molly.sommer
Vist : 10090 gange
200 point
Dato : 21-01-06 19:29

Hvor kan man få noget seriøst hjemmearbejde ? Pakkearbejde, skærmarbejde hvar som helst bare jeg bestemmer hvornår det udføres.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 21-01-06 19:47
Kommentar
Fra : molly.sommer

Dato : 21-01-06 19:51

hej Peter
Jeg skrev seriøst, ikke noget jeg sætte penge i eller blive selvstændig.

Molly

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 21-01-06 19:53

sorry troede ikke det kostede noget der
'
Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-06 19:54

http://www.studiejobs.dk/

http://www.altomhjemmearbejde.dk/html/private/index.htm

Og ellers må du tage fat i telefonbogen, og ringe til alle virksomheder i dit område, men jeg må sige, at pakkearbejde, er utroligt dårligt lønnet, det fylder og sviner, og mange gange skal man selv hente/bringe varerne. Så husk at forhør dig om dette, i tilfælde af du "kun" har en cykel

Kommentar
Fra : molly.sommer

Dato : 21-01-06 20:03

Hej
Altomhjemmearbejde er vel heller ikke seriøst når man skal betale for at søge job?
Er der ikke nogen som har noget hjemme arbejde de kan fortælle om ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-06 20:11

Jow, jeg har et hjemmejob, pakkearbejde, og hvis jeg virkelig skynder mig, kan jeg ca tjene 10 kr. i timen, på et frikort, du kan faktisk tjene mere ved at gå med aviser Jeg har hørt at altomhjemmearbejde skulle være seriøst nok, men har ikke selv prøvet det.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 21-01-06 20:29
Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-01-06 22:19

Det bedste du kan gøre, er at kontakte et seriøst vikar bureau, de har i reglen en masse forskellige tilbud om arbejde.

eks. http://www.adecco.dk/

den førnævnte http://www.jobzonen.dk/annoncevis:ad:8834428 virker ærlig talt lidt suspekt...

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 22-01-06 10:02

Hvordan suspekt, det kræver hvis en uddybende forklaring!!!

Peter

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-01-06 12:33

Citat
Hvordan suspekt, det kræver hvis en uddybende forklaring!!!

Det skal jeg da gerne gøre...

Det er sikkert et firma, der tilbyder en masse produkter som du kan købe og derefter sælge videre.
Det ligner det i opbygningen af annoncen.

Det er jo ikke lige det jeg vil kalde seriøs hjemmearbejde.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-01-06 14:37
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-06 15:20

Et af bannerne der fremkommer på kandu (øverst oppe, kommer der forskellige reklamer frem)

var dette http://uk.getit4u.com/v2/campaigns/dk/topteam_workfromhome_2005_11/?site_id=0000711837&media_id=0000310417&xsmemid=$xsmemid