/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cyklisk redundascheck
Fra : Niels0511
Vist : 588 gange
30 point
Dato : 21-01-06 18:41

Hey

Når jeg prøver at installere Rollercoaster Tycoon 3 får jeg et stykke inde i installationen beskeden noget om Cyklisk redundascheck. Det gør at installationen lukkes. Jeg bruger en bærbar. Kan det have noget og sige?

Hilsen
Niels

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 30 point
Dato : 21-01-06 19:29

Man skulle tro at cden var dårlig/ridset eller lign. Prøv at læse lidt i medsendte link. Der er mulighed for at klikke videre for afhjælpning af dit problem.

http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Cyklisk%20redundanscheck.htm

Godkendelse af svar
Fra : Niels0511

Dato : 21-01-06 19:57

Nu har jeg vasket CD'en. Det hjalp sgu!:D

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-01-06 07:42

Det er de små ting der tæller.
Held og lykke med spillet. Det er ret sjovt og man kan godt blive bidt af det.