/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotograf søges
Fra : anetteogjesper
Vist : 804 gange
50 point
Dato : 21-01-06 17:46

Hej

Er der nogen der kan give et godt tilbud på bryllupsfotografering.

Vi kunne godt tænke os både på videokamera og almindeligt fotografering og bryllupsbillederne skal være professionelle.

Vi skal følges fra kl. ca. 14 til midnat (brudevalsen)

Tilbudet skal være alt inklusiv (bryllupsmappe med udvalgte billeder, cdrom med alle billeder og DVD)

Jeg kan godt fremkalde billederne selv og redigere DVD, hvis jeg bare får det hele digitalt.

Det hele foregår d. 18. marts på vestfyn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-06 17:48

Anderledes?

http://www.signevad.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 21-01-06 17:56

Jeg ville nu gerne have et tilbud og jeg kan desværre ikke rigtig se hvad hun koster og har lavet?

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-06 18:08
Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 21-01-06 18:14

Hej

Der står da ikke hvor hun er fra og hun optager heller ikke på video?

Jeg synes også 450 kr. i timen er meget dyrt, det er 4500 for en hel dag og det er nok uden billeder m.m.

Det er dog nogle smukke billeder...

Kommentar
Fra : tretentia

Dato : 21-01-06 20:29

hej,
Jeg og min mand fotograferer i perioder netop til bla. bryllupper o.lign og jeg synes ikke ovenstående link tilbyder dyrere end forventet. Jeg tager som amatør lige hundrede kroner mere i timen og min mand der er prof. fotograf tager langt mere.
Jeg vil dog anbefale dig at forhøre dig hos de fotografer der normalt annoncerer og kanfortælle dig at de ofte giver fast tilbud incl. forplejning og evt. overnatning o.lign.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-06 00:42

Der var før i tiden eksempler på siden under menuen 'commercial' og klik derefter på 'weddings', men siden bliver hele tiden lavet om (Hun underviser også i Photoshop og Fotografi i almindelighed).

Prisen er nok noget man må aftale og jeg er ikke helt 100% hun vil rejse til fyn, men det koster da ikke at ringe og spørge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 27-01-06 12:18

Hej anetteogjesper

Kig lige på dem her:
http://www.pifoto.dk
eller
http://www.festvideo.dk

-Croaks

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 01-03-06 22:04

Tak for svaret frk.fidus.