/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp til lille rettelse
Fra : anetteogjesper
Vist : 660 gange
50 point
Dato : 21-01-06 16:33

Hej

Jeg skal have ændret nogle billeder i denne fil:

Kode
<table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr class="header">
<td valign="middle"><?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFAULT) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'logo.gif', 'Cloe.dk') . '</a>'; ?></td>
<td align="right" valign="bottom"><?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_ACCOUNT, '', 'SSL') . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_account.gif', HEADER_TITLE_MY_ACCOUNT) . '</a>&nbsp;&nbsp;<a href="' . tep_href_link(FILENAME_SHOPPING_CART) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_cart.gif', HEADER_TITLE_CART_CONTENTS) . '</a>&nbsp;&nbsp;<a href="' . tep_href_link(FILENAME_CHECKOUT_SHIPPING, '', 'SSL') . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_checkout.gif', HEADER_TITLE_CHECKOUT) . '</a>'; ?>&nbsp;&nbsp;</td>
</tr>
</table>

Jeg vil gerne have erstattet de 3 billeder i denne linie med 3 andre billeder og de skal være uden links
Kode
td align="right" valign="bottom"><?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_ACCOUNT, '', 'SSL') . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_account.gif', HEADER_TITLE_MY_ACCOUNT) . '</a>&nbsp;&nbsp;<a href="' . tep_href_link(FILENAME_SHOPPING_CART) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_cart.gif', HEADER_TITLE_CART_CONTENTS) . '</a>&nbsp;&nbsp;<a href="' . tep_href_link(FILENAME_CHECKOUT_SHIPPING, '', 'SSL') . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_checkout.gif', HEADER_TITLE_CHECKOUT) . '</a>'; ?>&nbsp;&nbsp;</td>

Billederne ligger her:
images/ewire-knap-med-and-100x33-gif.gif
images/dan-xs.gif
images/bank.jpg

Accepteret svar
Fra : funbreak

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-06 20:13

[B]Try this[/B]
Jeg vil gerne have erstattet de 3 billeder i denne linie med 3 andre billeder og de skal være uden links

Kode
td align="right" valign="bottom">
<?php echo tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_account.gif', HEADER_TITLE_MY_ACCOUNT) . '&nbsp;&nbsp;' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_cart.gif', HEADER_TITLE_CART_CONTENTS) . '</a>&nbsp;&nbsp;' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_checkout.gif', HEADER_TITLE_CHECKOUT); ?>&nbsp;&nbsp;</td>

Kommentar
Fra : funbreak

Dato : 21-01-06 20:16

Ops!
Rename new images to match the old images

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 21-01-06 20:22

Jeg kan da ikke se billederne er erstattet og det virker heller ikke desværre.

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 21-01-06 20:32

Tak for svaret funbreak.