/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke Creamy
Fra : ans
Vist : 766 gange
200 point
Dato : 20-01-06 15:58

Håber at du får en god dag

Du har et godt humør, så du skal nok klare den fremover.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 16:05

Tiden går ...og klokken slår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-01-06 17:04

Sikke mange KANDUkort, du får hva' creamy

Hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-06 17:55

Osse tillykke fra mig

"May you stay forever young"

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 200 point
Dato : 20-01-06 18:43

Tak, igen igen

Og ans - nu kan man slette sine private indlæg!

Har du haft fat i kraven på ham der kandu Søren?! LOOL

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 20-01-06 19:24

Også herfra. Er det fødselsdag? Så har du da ikke været særlig sød

Ulempen ved at have fødselsdag på denne årstid. Kender det selv alt for godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 19:29

creamygirl -> ...os mig !!!

Til alle jer andre ignoranter : http://www.kandu.dk/tip13324.aspx

</KRAVETØJET>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 20:10

Creamygirl..... jeg kan ikke slette mine private indlæg, afslutte dem???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 20:28

Nordstedt1

Du kan godt afslutte private indlæg. Klik på afslut debat.

Dernæst klikker du på seneste indlæg.

Så klikker du påny på private indlæg og vil opdage at den tråd, du har slettet nu er væk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 20:31

Nemlig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 20:36

Øv.... der knækker kæden for mig, jeg får bare en ekstra "mappe" hvor der står afsluttede indlæg??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 20:37

molo

Jeg laver lige en prøve, jeg sendte jo et privat "prøve" indlæg til dig.

Det sletter jeg nu, men kan du så stadig se det, eller er det det, du har slettet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 20:44

Nordstedt1

Det gør jeg også, det burde kunne slettes helt, som når man sletter en mail.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 20:47

Hey ans, fikser du ikke lige den, du har jo en direkte forbindelse med søren. Dejligt at du hjælper med til at få tingene rettet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 20:48

Men man har ikke mulighed for at fortsætte "samtalen" i de private indlæg, hvor man afslutter debat.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 21:07

Ans... det har du da ret i, men der er jo stadig ikke ryddet "ordenligt op"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 21:41

ans -> Jeg hverken ser eller så noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 21:43

ans -> Dvs. Din 'prøve' er nu væk, men jeg ka' da godt huske den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 21:47

Hov... nu dukkede den op under et punkt der hedder :
Citat
Private afsluttede indlæg

Det har jeg ikke lagt mærke til før ...eller også har jeg sovet i timen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 21:49

Molo.... jeg tror ikke du har sovet i timen, den er først kommet efter vi er begyndt at kunne afslutte private indlæg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 22:04

molo

Når du så ser i "private afsluttede indlæg" kan du så læse den laaaange tråd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 22:16

ans -> Jeg kan læse ALLE dine mange kommentarer i omtalte PIA = Private Afsluttede Indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 22:19

Forskellen er blot at jeg ikke længere kan kommentere i den private tråd

Citat
molokyle, du har følgende muligheder
--------------------------------------------------------------------------------
Denne private debat er blevet afsluttet, det er derfor ikke længere muligt at skrive en kommentar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 22:27

Det var bare det, jeg ville vide

Molo, det var bare en prøve, du er jo ikke blacklistet.

Jeg ville bare se, hvordan det fungerede i "private indlæg"

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 20-01-06 22:34

Jamen du skal da lige have et tillykke med herfra også....

TILLYKKE!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 01:03

Tak Simmaster

Ans..
Beklager, jeg troede man kunne slette private indlæg helt. Jeg opdagede først funktionen lige inden jeg skulle logge af - og nåede ikke at teste, inden jeg drog afsted. Det har jeg så gjort nu - og kan godt se, at der stadig forekommer lidt rod..

Meeen det er da bedre end før

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-06 01:07

Så er du kommet hjem igen

Jeg håber, at du har haft en god fødselsdag.

Ja, så kan jeg jo godt lukke spørgsmålet , for nu har du ikke fødselsdag mere.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 21-01-06 01:11

Tak for svaret creamygirl.

Jeg håber, at du trods al den sne, har haft en god dag.

Hilsen ans og god weekend

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 01:15

Tak Ans, jeg har haft en kanon dejlig dag..

God weekend til dig også