/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Film i biografen?
Fra : sprit73
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 20-01-06 13:45

Hej med jer,

Hvilken film vil du anbefale en god ven at se i biografen for tiden?

Hvilken er værd at tage ind og se - og hvorfor?

/sprit

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 20-01-06 14:17

Jeg ville anbefale Narnia
Den er en meget smuk film some både indeholder kamp og kærlighed og meget sjove scener

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 20-01-06 14:44

Jeg ville også anbefale Narnia, fordi den beskriver så smukt vores barndoms - (hverdags!!!) fantasi og drømme - hvem har IKKE fantaseret om rigdom og berømmelse. At man engang imellem kan give slip på dagligdagens stres og jag er ikke a foragte.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 15:40

Det kommer jo meget an på hvilken genre man vil se.

Hvis jeg skulle i biffen i dag ville jeg nok se "Rygtet siger"

Den skulle give forklaringen på "Fagre Voksne Verden"

http://biografer.sandrewmetronome.dk/templates/Page_movies.asp?id=10409

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-06 15:41
Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-06 20:20

Personligt var jeg lidt skuffet over narnia... det er en børnefilm.. alt er så sukkersødt.. ikke lige min smag.. men enormt flotte scener hele filmen igennem.. Kingkong skulle efter sigende være z... The Saw er en kanon fed psykotisk gyser.. selvom jeg nu synes at 1´eren var bedst....
Kender ikke rigtig de andre film..
->Brommi

Godkendelse af svar
Fra : sprit73

Dato : 22-01-06 09:37

Tak for svaret Brommi.