/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox og Kandu
Fra : fk2001
Vist : 586 gange
10 point
Dato : 20-01-06 11:19

Jeg har nogle problemer med Kandu når jeg bruger Firefox.

Hvordan åbner man linkene for at se svarene på indlæggene???? Selv ved at klikke på ”Vis alle” sker der heller ikke noget.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 20-01-06 12:47

Nu ved jeg ikke lige vhad du mener når du skriver: Vis alle ?
Hvios kandu ikke virker i firefox, så er der ikke andet at gøre, end genindstalere FF.
Hvis det heller ikke virker, så er det fordi de ikke har lavet det nye kandu, sådan at det kan åbne i FF.
Måske en fejl, og måske blot noget de er lidt bagud med.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-01-06 13:33

Kandu virker i FF hos mig. Ikke optimalt, men jeg tror heller ikke, at kandu er optimeret til andet end IE.
Det er trods alt, stadig den browser flest benytter endnu.

Ps: den med "vis alle" den forstår jeg heller ikke?!

Kommentar
Fra : Bertoni

Dato : 21-01-06 00:06

Problemet er, at Kandu er kun lavet til browsere med IE engine. Dvs. Firefox falder uden for kategorien. Det du skal gøre, er at installere IE View, som gør at du kan åbne sider, som (desværre) kun er beregnet til IE. Læs mere på
Kode
http://ieview.mozdev.org/
.

Kommentar
Fra : fk2001

Dato : 31-01-06 13:25

Eller måske skulle www.kandu.dk lære at bruge valide XHTML dokumenter. 216 fejl på deres hovedside alene. Det kunne de fleste hobbyprogrammører vist have gjort bedre.

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.kandu.dk%2F

Annuller spørgsmålet
Fra : fk2001

Dato : 07-02-06 09:29

annulleret pga do