/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
HJÆLP...
Fra : brinkloev
Vist : 777 gange
200 point
Dato : 19-01-06 18:12

Min mail er gået agurk!!!
Jeg har fået de samme 2 e-mails ca. 40 gange i dag (og ingen andre)...
Hvad kan jeg gøre?
Jeg bruger outlook ekspress.
Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 18:18

gå ind på din webmail og slet den der - så bliver du fri for den

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 19-01-06 19:02

Det kan jeg ikke finde ud af...
Aner ikke hvordan jeg finder den...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-01-06 19:11

Du kan gå i _ Funktioner - Bloker afsender - hvis det er spam det handler om

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-01-06 19:11

Du kan gå i - Funktioner - Bloker afsender - hvis det er spam det handler om

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 19-01-06 19:11

Hej,

Hvis du ikke selv kan slette på din webmail, kan du skrive en mail til din udbyder eller ring til deres support så klarer de den.

MVH Michael

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-01-06 19:19

Du kan også i - Funktioner - Opret regel ud for meddelelse - gå ind og vælge hvad du vil med mailen. Blandt andet at slette den fra serveren. Du kan med andre ord. selv bestemme hvad der skal ske ud fra en given handling

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 20:16

du finder din webmail hos din udbyder - måske en hjælp hvis du siger hvem der er din udbyder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 20:18

hvis du er tdc kunde kan du oprette webmailen her hvis du ikke har haft forbindelse til den før - og andre udbydere har samme service - eller - du kan ringe og få hjælp hos hotline

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-01-06 20:42

ooops glemte da lige linket i fartet sorryyyyyyy

http://mail.tdconline.dk/

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 19-01-06 21:17

Jubii...endelig lykkedes det, fandt ud af at logge ind på web-mailen og fik slettet de fleste mails...
Tak for hjælpen!
Mvh Karina

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-06 00:12

godt :_D

Kommentar
Fra : Capoeira8

Dato : 11-05-06 23:54

tryk på vilkårlig tast > Funktioner > Bloker afsendere >." Så burde det nok stoppe...

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 200 point
Dato : 09-07-06 13:06

brinkloev

nu dit mailsystem forhåbentlig virker var det så ikke en god ide at lukke spørgsmålet ved at acceptere et svar.

Godkendelse af svar
Fra : brinkloev

Dato : 09-07-06 15:50

Tak for svaret Fijala.
Har ikke været på KANDU siden...
Mvh KArina