/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tangstudsslange til UNO 93 1,0
Fra : 25
Vist : 633 gange
500 point
Dato : 19-01-06 15:58

Er der nogen derved hv or jeg kan købe en Tangstudsslange, jeg har prøvet hos en ophugger og også hos Tangholm, tangstudsslangen er gået ud af produktion, og nu har jeg ofret en hel bondegård på bilen, den skulle meget gerne køre nogle år endnu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-06 16:20

På dette link, kan du efterlyse "dimsen" det er en kæde af 40 ophuggere

http://www.huggernet.dk/

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-01-06 18:04

Hvad er Tangstudsslange?
alimak

Kommentar
Fra : 25

Dato : 19-01-06 18:09

Tangstudsslange er en slange der sidder ved benzintanken lige i nærheden af støddæmperen

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 19-01-06 21:51

Den slange som du mangler er nok bare en slange med en hvis diameter,den kan købes i metermål,kan man ikke det så er en hugger sagenhttp://byens.bag-autoteile.de/pkw_ersatzteile/suche__ber_fahrzeug/fiat.html
De har masser til lige netop din bil,det kan godt være du skal købe en komplet tank med studs og hvad der eller høre til,da de mange gange sælger enhederne hele.
Mvh alex

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-01-06 12:51

Tankstudsslangen findes ikke til Fiat Uno 1,0 i.e. 1993, den er simpelthen udgået af produktion

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-01-06 12:51

Tankstudsslangen findes ikke til Fiat Uno 1,0 i.e. 1993, den er simpelthen udgået af produktion

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 12:58

Fik du efterlyst den ved www.huggernet.dk ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 13:03

Denne hugger har en tank, mon det er noget der kan bruges

http://www.aa-hug.dk/

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-01-06 16:13

Jeg har lige fået en helt ny tank, det er tankstudsslangen der er itu. det er ikke 6 mdr. siden jeg fik den påsat i bilen, men da bilen blev behandlet mod rust er den gået fra og har så siddet og blevet ødelagt af støddæmperen, da slangen ikke var i sin holder.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-01-06 16:17

Jeg håber virkelig der er en dfer kan hjælpe mig.

det sidste link jeg fik var der en tank, men ingen tankstudsslange.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 16:52

Jeg har fået hjælp hos huggernet, jeg skrev en mail, og de sendte selv forespørgslen rundt til "kæden", de fandt det jeg søgte.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-01-06 21:07

Jeg venter også på svar eller der er en anden der kan give mig et link eller lignende.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 21-01-06 03:38

Jeg aner heller ikke hvad sådan en er, på Alimaks spørgsmål svarede du at det er en slange der sidder ved bezintanken, det bliver man jo ikke klogere af. Det var bedre hvis du forklarede hvordan den ser ud. Når jeg ikke har kunnet købe en ting, har det tit lykkedes at lave den selv, i dit tilfælde er der måske en mulighed ved at samle dimsen at for eks. et T rør påsat slanger med de rette
dimensioner, men altså det er for at give dig en ide, det er svært at hjælpe dig når man ikke ved
hvordan den ser ud, så kom igen. Mvh. K.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 21-01-06 10:49

Jeg aner ikke hvor stor den er og jeg kan ikke rigtig sige størrelsen, jeg har detproblem at slangen er blevet gnavet/ slidt af støddæmperen fordi den var hoppet fra holderen, men jeg kan selvfølgelig måle dimensionen på den nye pakning som hører til. slangen er størrre end støvsugerslange i dimension for mig at se, men jeg vender tilbage til det, lige nu er bilen sneet inde.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 21-01-06 18:15

Atter en gang, hvordan ser den ud? du må kunne forstå at størrelsen ikke hjælper os der kun kan hjælpe ved at skrive, du skal forklare om slangen har udtag eller om der bare er hul i begge ender
og om hullet i den ene ende er større end i den anden. Mvh. K.