/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
CPI Popcorn Håndbog/Manual
Fra : Reichstein
Vist : 3044 gange
50 point
Dato : 19-01-06 10:10

Hej, min søn har fået smidt sin håndbog væk til sin Popcorn, - den kan ikke starte, og jeg er ved at kigge på den. Jeg er især interesseret i et diagram over ledningsnettet. Er der nogen der kan hjælpe?
Jan

Kommentar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 19-01-06 21:42

Jeg sidder her med min instruktionsbog på en cpi popcorn, og i den udgave jeg har er der ikke et ledningsdiagram over den..desværre. Jeg ville måske kontakte den lokale T-Hansen afdeling og høre om de evt havde et liggende/evt. om der er et i et reservedels katalog, som der var tidligere. Håber du får løst problemet..

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 19-01-06 22:45

Hvor gammel er den?

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 20-01-06 08:11

Holst-Hansen: Jeg har mailet spørgsmålet til T.H ansen, - jeg har blot fået det svar, at det kan de desværre ikke hjælpe med.
Jimmy17: Den er 2 år gammel.