/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Superbruger / bruger
Fra : helge.t
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 18-01-06 17:10

Kan man ændre sin status fra at være superbruger til at være bruger?

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 18-01-06 17:12

Du kan oprette en ny profil.
mvh
qfha

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 18-01-06 17:47

ville du så ikke også sige at almindelige bruger skulle kunne stille spørgsmål uden om point systemet

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 18-01-06 18:04

kj1945>Jo, man burde være frit stillet om man vil ind i "pointsystemet" eller ej, med samme rettigheder.

Man er vel ikke ubetinget klogere, fordi man er superbruger

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 18-01-06 18:34

Nej da hold da helt kæ----- måske tvært imod
jeg mener også at der så vil komme en helt anden flog i kassen
og så læg det ind i alfabetisk orden f.eks istedet for at man skal skifte side på side for at se om der er noget af interresse
K for Klovn og
F for det man kan drømme om ik O.S.V.
mvh
kj

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-06 21:34

Citat
Jo, man burde være frit stillet om man vil ind i "pointsystemet" eller ej, med samme rettigheder.

Det er jo også frit stillet, når man opretter sin profil, der vælger man jo netop om man vil være alm. bruger eller superbruger.

Og rettighederne er de samme, superbrugere vælger bare pointsystemet

Og nej, man kan ikke gå fra superbruger til alm. bruger....kun den anden vej rundt

mvh dova

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 18-01-06 22:04

Kode
Som medlem af kandu.dk, har du mulighed for at bevæge dig rundt i hele systemet, du kan læse tips, skrive/læse spørgsmål, skrive kommentarer til spørgsmål. Du får også mulighed for at optjene ledige point. Det eneste du ikke har adgang til, [B]er at skrive tips, skrive svar til spørgsmål[/B], og du har heller ikke mulighed for at vinde nogle af de flotte præmier.

dova> Ifølge det der står her ("Kom godt igang"), kan alm. brugere ikke skrive tips.
Om det virkelig forholder sådan ved jeg dog ikke.

Mvh
Helge

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 100 point
Dato : 19-01-06 11:49

Det er rigtigt.

En alm bruger kan ikke skrive tips. En helt logisk Kandufølge af ikke at være superbruger LOOL

Der skulle ellers ikke meget til for at højne niveauet. Men så kan man som alm. bruger vise sin seriøsitet og oprette et "spørgsmål" som tip, og oven i købet betale for at give et tip fra sig.

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 19-01-06 17:39

NEJ EN ALMINDELIG BRUGER KAN IKKE SKRIVE TIP & SPØRGSMÅL NEJ MEN SÅ FÅ DET DA LAVET OM FOR HULEN
193192 MEDLEMMER / BRUGERE OM 5 TIP 10 SPØRGSMÅL OVER EN HEL DAG
GUD FADER BEVARES
GIV DA TIP OG SPØRGSMÅL FRIT LØB FOR ALLE SÅ VIL DER KOMME MERE FLOOG I KASSEN SÅ MANGE FLER HAVDE NOET AT GÅ OP I

HELGE DU HAR SÅ EVIG RET I AT SUPER BRUGER IKKE ER EN TØDEL KLOGERE END IKKE SUPER BRUGER

ER DET SÅ SÅDAN AT DER ER NOGEN SOM SÆTTER DET HØJT JA ENDDA MEGET HØJT JA MÅSKE IKKE KA LEVE UDEN AT KØRE ET POINT SYSTEM VED SIDEN AF
JA SÅ FOR MIG INGEN ALARM
MVH
KJ

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 17:50

Tjaeee......jeg er sikker på at kanduteamet er ret ligeglad med din mening.

Hvad betyder "floog" forresten kloge åge?

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 19-01-06 18:22

TjA;E skal vi kalde det et vandfald som løber over sine bredder og som ikke kan stoppes fordi man vil gøre sig klog på alt SOM DIG ???
Er det dig sammen med Bjarne der ejer Kanduteamet så ta da hinanden i hånden og få det lavet om til alles tilfredshed og at du stadig kan være kejsen måske over alle kejsere
NÅR GAMLE ROTTER INDEN FOR KANDU SOM HELGE KAN SE AT DEN ER HELT GALT
HVORFOR SÅ MR. BØVS ELLER DET SOM DU STÅR FOR KLUMMIAN IKKE LAVE DET OM
FOR MED DEN ENERGI DU GÅR OP I POINT SÅ MÅ DU GERNE FÅ DE POINT SOM JEG STÅR PÅ FOR AT BLIVE AFKØLET

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 18:33

Citat
MÅ DU GERNE FÅ DE POINT SOM JEG STÅR PÅ FOR AT BLIVE AFKØLET

Guuuudddd kan man blive afkølet ved at stå på nogle point .....Jamen så bliv endelig stående. Du er altså ikke så nem at forstå lille mand LOOOL

Og så var der lige ordet "floog" i dit tidligere meget begavede indlæg. Det fik jeg ikke nogen forklaring på. jeg prøver igen...... Hvad betyder "floog" ?

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 19-01-06 20:33

HVOR DER ER EN VILJE FOR NOGET NYT

ER DER OGSÅ EN UDVEJ FOR ANDRE

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 20:34

Sikkert, men hvad betyder "floog"

Godkendelse af svar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-06 20:37

Tak for svaret Klumme.

Nærmere kommer jeg det nok ikke.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 20:42

Tak Helge.

Nææ..... for du kan ikke komme tættere på. Sådan er Kandus regler. Måske ville en anden løsning give noget mere "floog"... hvad hulen det så end betyder LOOOOL

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 19-01-06 22:15

KLUMME HAR DU ALDRIG VÆRET VÆK FRA COMPUTTEREN ( ELLER KANDU ) OG UDE AT FLYVE ELLER SEJLE - KØRE OG HØRT DET ???

HVIS IKKE SÅ ER DU UNDSKYLT

MED FLOOG UNDER VINGERNE SÅ GÅR DET BARE DER UD AF ( INGEN PROBLEMER )

MED FLOOG UNDER KØLEN SÅ GÅR DET BARE DER UD AF ( INGEN PROBLEMER )

MED FLOOG UNDER MORTOR HJELMEN SÅ GÅR DET BARE DER UD AF ( INGEN PROBLEMER )

MED FLOOG I LØBET ( BØSSEN ) SÅ HAR DU STØRRE MULIGHED FOR AT RAMME PLET

SÅ VÆK MED ALLE KNASTERNE KLUMME OG HJÆLP MED AT FÅ GJORT KANDU TEAMET OVERBEVIST OM AT KANDU KAN BLIVE MERE BRUGERVENLIG FOR ALLE OG ANDRE SOM IKKE ØNSKER POINT RÆS

DU MÅ DA GIVE MIG RET I AT DER ER SÅ MEGET PLADS TIL ALLE OG EN HVER, AT DEN MÅDE MED HAKKEN, DET ER ET REDSKAB SOM MAN BRUGER I HAVEN ELLER UDE I ROER MARKEN
DER ER IKKE MEGET
FLOOG I DET ER DET OK

TVISTER KOMMER NEMMERE FREM NÅR DER KOMMER NOGET NYT FRA NYE,
MEN DET ER DA IKKE SIKKERT AT DET ER RINGERE DET NYE FØR DET HAR VÆRET AFPRØVET

FINDES DER NOGET/NOGEN SOM ER FULDKOMMEN KLUMME ( SVAR ) ET KÆMPE STORT NEJ KLUMME

HJÆLP FØRST ANDRE FØR AT DU KAN FORVENTE AT FÅ HJÆLP DEN ANDEN VEJ EN GO TING
AT TÆNKE I DE BANER

SOM SVANEN DEN SNEHVIDE, PÅ VANDET GLIDE HEN, MÅSKE KLUMME, OGSÅ VORE DAGE,
KAN GLIDE LET SOM DEN

MVH
KJ

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 23:01

Floog....... LOOL Dit eget lille private ordforråd

Det skal du vente med, til du magter og forstår det vokalbularium de fleste andre i landet betjener sig af. Det har du sørme besvær nok med.

Har du ikke en nabo eller en hjælper, der kan vise dig hvor tasten "Caps lock" sidder på tastaturet. Hvis du trykker på den, så kan du osse skrive med små bogstaver. Ret smart ik??