/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Chrome dele
Fra : hvidtiger
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 17-01-06 22:08

Hvis jeg nu gerne vil have lavet chrome dele på scooteren f.eks fælge eller kickstarterskjold, hvor kan jeg så få gjort dette?

Jeg har ringet til www.Chrom.dk som ligger i Århus, men de vil ikke da det er scooterdele osv..

Mvh Hvidtiger

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 60 point
Dato : 17-01-06 22:22

Prøv af søg efter firmaer der Galvanisere i dit nærmiljø.
Flere af disse laver også crom...
Du kan jo spørge hvad der skal til for at de gør det, det største problem med disse firmaer er at de ikke vil rense dele for olie og koks... Så hvis du selv renser og pudser dine dele kan det jo godt være de vil...
mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : hvidtiger

Dato : 21-01-06 19:36

Tak for svaret Benjamin.Hansen.