/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
www.bordpladen.dk/
Fra : ulrik1976
Vist : 2090 gange
200 point
Dato : 17-01-06 20:48

Hej er der nogen der har prøvet og handle her???

Og hvad med corian. Godt eller skidt? Er det nemt og holde?

mvh ulrik

Accepteret svar
Fra : oleeliassen

Modtaget 200 point
Dato : 18-01-06 07:40

Hej Ulrik

Jeg kender ikke hjemmesiden, men jeg kender til gengæld en del til corian. Det er efter min mening et genialt materiale som er nemt at holde og ikke til at slide op. Det fåes i et utal af farver og strukturer. Det kan bearbejdes ligesom hårdt træ, bøjes ved opvarmning og er svært at ridse. Eneste minus er prisen, men den er til gengæld også hamper synes jeg...

-Ole

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-01-06 08:33

Jeg vil også som Ole påpeger, give de beste anbefalinger mht corian. Det er KANON godt specielt til køkkenborde. Men andre anvendelsesmuligheder er selvfølgelig ikke at foragte. Jeg fik engang fat i en brugt plade fra et køkken og det brugte jeg som bordplade på min filebænk i værkstedet, og det tåler en MEGET hårdhændet behandling, selv benzin og olie kan det klare.

Du kan forøvrigt læse mere her på dette link :

http://www.corian-nordic.com/page_dk.htm

Mht www.bordpladen.dk har jeg selv GODE erfaringer med dem. Nu ved jeg ikke lige hvad du skal bruge fra dem, men er det bordplader så tager det lidt tid, men det er bare KVALITET som kommer derfra.
Jeg bestilte engang nogle bordplader til et sommerhus og det passede bare 100%.

Held og Lykke med dit "projekt".

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-01-06 08:37

Et andet godt link om corian:
http://www.inform-as.dk/Default.asp?Page=258

/Palle

Godkendelse af svar
Fra : ulrik1976

Dato : 29-01-06 19:06

Tak for svaret oleeliassen.

Det blev en corian plade fra www.bordpladen.dk

Det var ca 2000 kr billigere en hvis jeg skulle have haft en granit(som eftersigende skulle være et billigere materiale)

samlet pris for 122 cm * 38,5 cm
3200 med fragt og moms....

synes jeg var billigt

mvh ulrik