/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bolig søges
Fra : bublebee
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 17-01-06 19:18

Nogen der kender nogen der udlejer et værelse eller lejlighed på Fyn til riemlige penge. Min søster på 17 år, står og gerne vil flytte herover til Fyn.

Max husleje omkring 2000 kr.

Gerne i Ringe, Stenstrup eller Kværndrup.

:)

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 17-01-06 19:53

Prøv at søge her eller selv sætte en annonce i på boligportale, hvis linket ikke virker, så kopier siden:

http://www.boligportal.dk/udlejesek.php

Held og lykke.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 17-01-06 19:56

Har prøvet diverse boligsider.....

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 25-01-06 18:22

Jeg har desværre ikke brug for dette alligevel....