/ Forside/ Teknologi / Spørgsmål
10  Fijala 84503
PDA m. mobil.
Fra : klasa
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 16-01-06 22:29

Jeg har i den seneste tid kigget lidt på en Qtek 2020i, men jeg ved ikke helt om det skal være den. Det jo godt kan lide ved den er: Den store skærm, trykfølsom skærm, den "store" processor, kamera, de "mange" ram og mobil funtionen. Jeg vil gerne have nogle erfaringer om den, er den god? Og kan man få en der er bedre til prisen (omkring de 2500)?

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 16-01-06 22:53

Hejsa

Jeg har fået detet link af en god ven....
(han har dog en telefon der er virker og ikke har problemet endnu....)
Jeg havde en telefon der havde samme problem.
Jeg køber aldrig PDA og Telefon i samme unit... Da jeg er afhængig af at telefon virker og PDAen er en vigtig del af min hukommelse...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : klasa

Dato : 17-01-06 09:56

Jeg kan ikke se noget link

Ja jeg har godt hørt at der kan være nogle problemer med PDA og telefon i et, men jeg har taget beslutningen og jeg tror også at det bliver en Qtek 2020i, men hvis der var nogle der kan komme med nogle erfaringer ville det være super

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-01-06 12:44
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-01-06 12:45

Der var det
Undskyld jeg havde ikkr set at det ikke var kommet med..
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : klasa

Dato : 18-01-06 12:39

Jeg vidste ikke at problemet var så stort med Qtek's PDA/telefoner, men jeg tror nu aligevel at jeg atger chancen. Problemet er bare at jeg ikke ved om tilbudet på 2020i'eren kun gælder telias hjemmeside, eller om jeg også kan få det samme tilbud i butikkerne, for nu tør jeg ikke at bestille den over nettet efter at have læst dit link.

Godkendelse af svar
Fra : klasa

Dato : 20-01-06 12:09

Det var egentlig ikke lige det jeg ledte efter, men jeg synes at det var relevant og det var noget jeg kunne bruge.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 12-04-07 22:30

Jeg har haft 3 qtek 2020,2020i,9100 som jegbruger nu. Qtek 2020(i) er rigtig god. Selvfølgelig er den lidt stor, men hvis du ikke skal have den med i byen så er den super. Jeg brugte min til at se film på og spille spil. Qtek 9100 er mindre og derfor lettere at have med sig. Men den er ikke så kraftig som 2020i.