/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kj1945 Vedr point
Fra : jabus
Vist : 1193 gange
100 point
Dato : 16-01-06 21:31

Du efterlyser en måde at få forøget dine point fordi du har mange spgm,men du behøver ikke point for at få hjælp på dine spgm,er det seriøst ,er folk her mere end villige,og de fleste ser stort på point
Mvh

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-06 21:41

Ja det er ikke antal point, men spørgsmålets interesse/viden om det - som giver svar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 21:43

Jeg svarer gerne på spørgsmål (..hvis jeg kan og/eller har tid) uanset point antallet.

Efter kandu er blevet opdateret kan man desværre ikke stille spørgsmål til under 10 point, men det er jo netop det antal man får 'gratis' tildelt hver dag når man første gang logger ind.

Alternativt kan man oprette flere (superbruger-)profiler, men det er dog et helvede at hitte rede i

..og bliver man taget i 'snyd' ved at tildele sine egne profiler point?

..så er det ud af vagten, spærring af IP mm.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 21:50

Hmmmm..... der er netop sket noget mystisk !!!

Jeg havde 750 point at gøre godt med da jeg havde stillet dette spørgsmål : http://www.kandu.dk/spg81285.aspx

Så fik jeg 20 for at svare på dette : http://www.kandu.dk/spg81300.aspx

..men har nu kun 755 ?

Mon det er fordi jeg bedømte dette tip : http://www.kandu.dk/tip13269.aspx

..hvilket fejlagtigt blev gengivet som en kommentar (..jeg slet ikke burde kunne skrive?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-01-06 21:53

Du bliver vist nok tildelt 5 point når du lukker dit spørgsmål Molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 21:58

..og får man ikke længere 'ekstra' point for at svare hurtigt? De skriver ellers stadig :
Citat
Svar på et spørgsmål inden for 1 time
Hvis du skriver et svar til et spørgsmål som bliver accepteret, giver dette dig superpoint. Hvis dit svar er skrevet inden for 1 time efter at spørgsmålet blev stillet, vil du få yderligere 10 superpoint, det gælder derfor om at være hurtig

Dette link virker ikke : http://www.kandu.dk/pointrules.aspx i rubrikken 'Hvad får jeg ud af at svare på andres spørgsmål?', da kandu teamet har 'glemt der ikke må være punktum efter et link.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-06 22:00

Her ved de muligvis lidt om dit spørgsmål:
http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=10401

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 22:06

bentjuul -> Så er der styr på de 5 point. Tak for det

..og de ekstra 10 bliver ikke vist i historikken så vidt jeg husker, men spørgmålet blev stillet 20:36 og besvarelsen er skrevet 21:07. Er det da når spørgeren lukker der regnes fra? Altså 21:20 ?

..ikke at det burde gøre nogen forskel. Det er stadig inden for 1 time, men i den emil jeg fik stod der at jeg havde fået tildelt 20 point.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 22:07

emesen ->

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : kj1945

Modtaget 100 point
Dato : 16-01-06 22:16

og hvad hulen hjælper 10 point hvis du har fire spørgsmål eller skal om formulere dig med et contra spørgsmål så skal du bruge 50 point eller flere er vi enige, det er derfor jeg prøver at sige frem på tip og for at få jer op af stolen så i ikke kommer til at line en export chauffør fra hagen og ned efter, for jo flere nye der kommer til kandu jo flere spørgsmål skulle der så være at man kunne stille, for ikke alle sammen skal falde over det samme og ikke forstå en dyt af det hele, jeg ved ikke om i vil give mig ret, men det var en kæmpe fordel hvis man kunne se hvor gammel vedkommende var som giver lyd fra sig
for mig at mærke på den korte tid jeg har været på Kandu følger jeg at der er små karteller som så giver hinanden point på den måde, det synes jeg heller ikke om
ingen snyde modellusser så ud ja

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-06 22:21

kj1945 ..................................... bvadder

[V] >>>[ ]

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-01-06 22:29

kj1945 >Creamygirl har oprettet denne tråd - hvor du kan stille alle dine spørgsmål http://www.kandu.dk/spg81304.aspx

//bentjuul og min alder er meget ung

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 16-01-06 22:36

Citat
men det var en kæmpe fordel hvis man kunne se hvor gammel vedkommende var som giver lyd fra sig

KJ1945, du kunne jo starte med at opgive din egen alder i din profil.

Måske indeholder dit brugernavn dit fødselsår, men det er jo ikke til at vide, da der findes mange kryptiske brugernavne.

Helge

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 16-01-06 22:48

ja du må ha mig unskylt jeres / din mærkelige måde at udtrykke sig på som afslutnig med tegn og underlige gerninger dem har jeg første gang tilgode at lære
vi kalder en skovl for en skovl
men hutte li hut jeg har fået det ud af som jeg gik efter nemmelig at det blev ireterende og at i hoppede i gyngen med spredte ben
der bliver sagt at det ikke er point man tager hebsyn til prøv bare at se ham monocylen han fiser rundt i en hø stak for skallet 5 point, men dem får han såmen af lille mig da jeg føler at han mangler noget som er min skyld fordi at han ikke kan komme hurtig nok ud af busken, for så ka-et jo smut det skit

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-01-06 23:01

kj1945 >Jeg fatter ikke tøddel af det du skriver - kunne du ikke skrive klart hvad dit budskab er ????????????????????

//bentjuul

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 16-01-06 23:02

ja det er min årgang Helge
jeg blev født en måned før at tysker suste hjem af
så den går på den melodi om mig, at da de så sådan en krut karl så var det bedst om at fisse hjemaf

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 23:03

Ohøj hvor det svinger,jeg har en fornemmelse af ,at der en der er i gang med en Joke,men never mind KJ1945,her er påæng,--hvad du så vil bruge dem til

Godkendelse af svar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 23:04

for svaret kj1945.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 23:34

Jeg har på fornemmelse at kj1945 får en kort karriere her på boardet

kj1945 kan jo ikke skille skæg fra snot ...og hvem var det liiiiiige der hylede op om point?

..og kj1945 du skal skam ikke ulejlige dig med at give mig point. Jeg vil ikke deltage i dine tråde om så du satte 10.000 af slagsen på højkant

Tumpe !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 16-01-06 23:41

Hejsa JABUS
jEG TAKKER AF HELE MIT HJERTE, og kente jeg din adr. fik du en ROSE for din gavmild hed
jeg fik det jeg kom efter nemlig lidt rav i fettefadet,
men endnu engang tak
mvh
kjeld

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-01-06 23:42

kj1945 hvad er det lige du har gang i??

En af Kandu.dk's brugere har oprettet en tråd for at DU kan få stillet de spørgsmål som du påstår du har så mange af!!

Hvad er det så du gør?? Du begynder at svine folk til?
Hvorfor dét?

Hvorfor benytter du ikke lejligheden til at stille de spørgsmål?

Du godeste....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 23:47

Båtnakke !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 17-01-06 00:09

JEG SPØRGER BARE OG INDRØNMMER DA GERNE AT JEG ER NY ANKOMMEN PÅ KAN?DU
MEN - MEN MEN

ER HAM MONOKYLEN BIG CHEFEN OVER ALLE KAN?DU,s MEDLEMMER eller bare GADEDRENG
der kan ål det hele når han selv skal sige det, og ikke en ski når det kommer til stykket, ja uha da-da at der går sådan nogen løse rundt

HVAD MENER DE ØVRIGE MEDLEMMER INGEN UNTAGELSER

svar udbedes venligst så vi kan få det afgjort
mvh. kj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 00:35

jabus -> Hermed 10 returpoint for at tænke på dine medmennesker

kj1945 ->
Kode
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Klaphat</title>
<script type="text/javascript">
<!--
isIE=document.all;
isNN=!document.all&&document.getElementById;
isN4=document.layers;
isHot=false;

function ddInit(e){
topDog=isIE ? "BODY" : "HTML";
whichDog=isIE ? document.all.theLayer : document.getElementById("theLayer");
hotDog=isIE ? event.srcElement : e.target;
while (hotDog.id!="titleBar"&&hotDog.tagName!=topDog){
hotDog=isIE ? hotDog.parentElement : hotDog.parentNode;
}
if (hotDog.id=="titleBar"){
offsetx=isIE ? event.clientX : e.clientX;
offsety=isIE ? event.clientY : e.clientY;
nowX=parseInt(whichDog.style.left);
nowY=parseInt(whichDog.style.top);
ddEnabled=true;
document.onmousemove=dd;
}

function dd(e){
if (!ddEnabled) return;
whichDog.style.left=isIE ? nowX+event.clientX-offsetx : nowX+e.clientX-offsetx;
whichDog.style.top=isIE ? nowY+event.clientY-offsety : nowY+e.clientY-offsety;
return false;
}

function ddN4(whatDog){
if (!isN4) return;
N4=eval(whatDog);
N4.captureEvents(Event.MOUSEDOWN|Event.MOUSEUP);
N4.onmousedown=function(e){
N4.captureEvents(Event.MOUSEMOVE);
N4x=e.x;
N4y=e.y;
}
N4.onmousemove=function(e){
if (isHot){
N4.moveBy(e.x-N4x,e.y-N4y);
return false;
}
N4.onmouseup=function(){
N4.releaseEvents(Event.MOUSEMOVE);
}

function hideMe(){
if (isIE||isNN) whichDog.style.visibility="hidden";
else if (isN4) document.theLayer.visibility="hide";
}

function showMe(){
if (isIE||isNN) whichDog.style.visibility="visible";
else if (isN4) document.theLayer.visibility="show";
}

document.onmousedown=ddInit;
document.onmouseup=Function("ddEnabled=false");
//-->
</script>
<style type="text/css">
<!--
body {
background:#fff;
color:#000;
font-family:arial,tahoma,verdana,sans-serif;
font-size:0.75em;
font-style: normal;
border:0px;
padding:8px;
margin:0px;
}

a:link{color:#ffff;}
a:active{color:#ffff00;}
a:visited{color:#ff0000;}
//-->
</style>
</head>
<body>

<div id="theLayer" style="position:absolute;width:250px;left:100;top:100;visibility:visible;">
<table border="0" width="250" bgcolor="#000000" cellspacing="0" cellpadding="1">
<tr>
<td width="100%">
<table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="4" height="36">
<tr>
<td id="titleBar" style="cursor:move" width="100%">
<ilayer width="100%" onSelectStart="return false">
<layer width="100%" onMouseover="isHot=true;if (isN4) ddN4(theLayer)" onMouseout="isHot=false">
<font face="Arial" color="#ffffff">Sandheden er:</font>
</layer>
</ilayer>
</td>
<td>
<a href="#" onClick="hideMe();return false" style="text-decoration:none;a:visited:#ffffff;font-family:arial san serif;font-weight:bold;color:#000000;background:#ffffff;padding:0px 2px 0px 2px;margin-right:4px;">X</a>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="100%" bgcolor="#ffffff" style="padding:4px" colspan="2">
<br/>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;kj1945 er en klaphat !!!
<br/>
&nbsp;
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
</div>
<p>
<a href="javascript:showMe();">&#197;bn</a>
</p>
<p>
<a href="javascript:hideMe();">Luk</a>
</p>
</body>
</html>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-06 00:44

Her er 10 point fra mig også jabus

kj1945 > Hvad har din hensigt været at tæppebombe tips med noget uforståeligt vrøvl ?
Du har indtil nu vist at du ingen spørgsmål har selvom der er oprettet en tråd til dig. Så spørg lige dig selv hvem det er der er noget i vejen - inden du begynder at falde over brugerne herinde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 00:52

bentjuul -> kj1945 har ikke point nok til at stille sig selv det spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-06 01:15

Citat
jeg blev født en måned før at tysker suste hjem af

Ærgeligt at de tysker ikke tog dig med. Det kan være, at DE bedre kunne forstå hvad du skriver, end vi kan. LOOOL

Umiddelbart virker du temmelig stupid, og skjuler det ret dårligt

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 17-01-06 01:21

Du bent vi har passeret jul ska vi så ta sommer
Nu nævnede du selv at du ikke var så gammel det er vel også ens betydende med at du ikke er gået så meget op i det tragiske bl.a. ham den unge gut hvor politiet i mine øjne var skyld i hans død på den måde det fore gik men nu sidder hans mor fortvivlende tilbage med smerten af sønens død. og skal slås imod den rådenskab som jeg selv så inderligt har mødt i de to år jeg boede oppe i øjet som journalisterne siger det er så rådent at de ikke vil have noget med den hjørne af Danmark at gøre ikke engang Ekstra bladet, jeg ved ikke om det siger dig noget, det var derfor jeg prøvede at e.v.t. og få en dialog igang med e.v.t. nogle fra den egn, for så kunne det jo godt være at jeg kunne føre noget nyt til opklaringen har du den på kornet ellers kommer du bare igen, for med den alder jeg har så ville jeg jo kalde det et tip til opklaringen
og for det andet i unger mennesker skal det ikke meget til før at i tolker det som overfald i gør det sagu bare i virkelighed, dwt mærkede jeg selv nytårsaften

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 01:26

Klumme -> ...ikke stupid ...bare usædvanlig dårligt begavet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-06 03:00

Hvis du kj1945, har reddet dig en røvfuld nytårsaften, så kan jeg glimrende forstå det

Molo.... du mener måske at den er stukket af fra Kolbøttefabrikken i Hammer bakker http://www.nja.dk/Serviceomraader/Socialomraadet/Voksne/DoegntilbudVoksneNedsatPsykiskFunktionsevne.htm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-06 05:17

Citat
og bliver man taget i 'snyd' ved at tildele sine egne profiler point?

..så er det ud af vagten, spærring af IP mm

skrev Molo

Pudsigt at "kapitalinteresser" her som IRL beskyttes bedre end andre værdier

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 08:32

Jeg vil nu gi' manden en chance hvis det er sådan, han bare har haft en 'dårlig' dag, men det er op til ham selv at bevise

kj1945 -> Ryster man en kokospalme? ...risikerer man at få en i nødden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 10:50

Det var sørenjensemig kvikt. Kandu har rettet fejlen med punktumet jf. min kommentar : Dato : 16-01-06 21:58

Jeg har dog ikke fået mine 10 ekstra superpoint

Hér er det at kj1945 går galt i byen med sin 'kritik' af min profil. Som om jeg gad at græde snot over 10 cyberpoint
Min mission var/er blot at påpege at kandu endnu ikke virker helt optimalt og efter hensigten. Præcis som da jeg fik lov at bedømme et færdigbedømt tip og bedømmelsen derefter optrådte som en kommentar i tippet. Sikkert fordi jeg sad for længe og bøvlede med andre ting, så andre brugere fik chancen og færdigbedømte tippet. Jeg havde dog ladet vinduet blive stående åbent og var således stadig 'koblet' på tippet, da jeg sendte min bedømmelse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 17-01-06 14:53

HVOR DET SANDT SOM BJARNE SIGER
DET ER DA BEDØVENDE LIGE MEGET MED DE FORBANEDE POINT, JEG HAR SAGU DA SELV RÅD TIL AT KØBE MIG DE PRÆMIER SOM E.V.T BLIVER UDLODDET HOS KANDU, OG VÆR SÅ BEHJÆLPELIG MED AT FÅ DE DER KØBE POINT AFSKAFFET OG FRI ADGANG FOR HVEM DER VIL SPØRGE OM NOGET, SÅ SKAL I BARE SE AT SÅ ER DER SPØRGSMÅL I LANGE BANER IKKE ALLENNE FRA MIG AF SÅFREMT KANDU IKKE BLOKKERE FOR INDGANGEN, MEN JEG TROR GENNERELT MANGE ANDRE SOM ER NYE HER, FOR BLOKKERE HELT, KAN DU JO IKKE GØRE MÅSKE OM DU GERNE VIL
MEN GRIBBERNE SIDDER LANGT FREMME PÅ MANGE ??? KAN MAN DA TYDELIGT SE NÅR MAN FØLGER MED I HVAD DER FOREGÅR PÅ KANDU TEAM
JEG MENER BARE DET SKAL DA OGSÅ VÆRE PLADS - MEGET PLADS TIL SPAGS OG IKKE MIG FØRST PRINCIPPET FØJ

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-01-06 15:03

Du får points hver dag, når du logger ind på kandu.dk første gang!

INGEN herinde vil undlade at svare på dine spørgsmål - du kan da bare stille dem, til nu er der faktisk ikke mindre end TO kandubrugere der har oprettet tråde som du kan more dig i - eller..måske mere relevant..stille dine spørgsmål i?

Citat
JEG MENER BARE DET SKAL DA OGSÅ VÆRE PLADS - MEGET PLADS TIL SPAGS OG IKKE MIG FØRST PRINCIPPET FØJ

- jamen der er da MASSER af plads til 'spags' - du kan da bare bruge kategorien 'small talk' den er til at 'småsludre' i - eller 'råhygge' eller hvad du nu vil bruge den til.

Men lad være med at genere folk, det har du ingen grund til!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 15:53

vil.du -> Giver dig et velmenene råd. Jeg vil følge trop og gøre ligeså. Derfor vil jeg bede dig læse, hvad der står i disse link :

Hvad der gælder andre steder, gælder selvfølgelig også her på kandu.dk :

1.) http://www.usenet.dk/netikette/
2.) http://www.skovboskolen.dk/princip/netetik.htm
3.) http://ng.malchau.dk/index.php?id=232
4.) http://bruhns.dk/nettet/netikette.html

Hvor svært kan det være ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-01-06 17:09

Ja, du har ret Molo

- hermed mistede fluen sit ben