/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kj1945
Fra : creamygirl
Vist : 571 gange
10 point
Dato : 16-01-06 21:18

Her kan du boltre dig. Du kan rase over ungdommen, hvis det er det du har lyst til.

Kort sagt. få det ud men lad nu tipsektionen hvile lidt ...OK?!

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 20 point
Dato : 16-01-06 21:43

hm, skulle det ikke ha' ligget i kategorien "Misbrug"

//bentjuul

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-01-06 23:09

Ha,er vel ingen grund til rase over noe man selv har været engang eller??

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 16-01-06 23:14

Jeg skal ikke rase på nogen ungdom for dem kan jeg da ikke lade være i stikken, men bare lige 2 til tips er det ok

Kommentar
Fra : kj1945

Dato : 16-01-06 23:18

Hvad hulen ville i have beskæftiget jer med i aften hvis ikke lille mig havde været her og sætte rav og i fedtfadet

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 16-01-06 23:31

Jeg tror du er en strik KJ0075

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-06 23:58

kj1945 -> Vi kunne have brugt tiden på at give andre brugere en hjælpende hånd eller et brugbart svar. Istedet fik du os til at spilde tiden på en ubehøvlet og opblæst nar!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 01:01

Nul point til dig kj1945. Du lyder simpelthen for tvær

For øvrigt er min teori, at når man ser sig gal på ungdommen, så er der nok en grund til det.

Du tilhører med garanti ikke denne gruppe længere...right?! *G*

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-06 01:02

Tak for svaret bentjuul.

Jo, måske skulle have spørgsmålet have været i en anden kategori, men hvad pokker..

Who cares?!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-06 01:09

masser af de der dejlige poænger kandu fordoblede dem

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 01:17

Døduretfærdigt. Mine ekstra 10 blev ikke godskrevet her : http://www.kandu.dk/Spg81300.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 01:18

...måske netop fordi svaret blev accepteret af spørgeren INDEN der var gået en time?

</MOLOKYLE>