/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder!!
Fra : Thene12
Vist : 508 gange
10 point
Dato : 16-01-06 14:27

Hej.. Jeg ville spørge om der er nogen der kender nogle gode hjemmesider hvor man kan finde noder! både til lidt gammelt og nyt musik!!

på forhånd tak!

¤Katrine¤

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-06 14:34

klaver eller guitar eller....??

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 16-01-06 14:35

ups glemte jeg lige! klaver!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-01-06 14:55

Hej, Katrine. Såvidt jeg kan se, så koster det at downloade noder... Og det er vel ikke lige det, du er ude efter.
Men mange kommuner har en ordning så hvis man bor i kommunen så kan man bruge en særlig hjemmeside.
Se f.eks Roskilde: http://www.roskildebib.dk/Musik/Download%20af%20noder.aspx

Så det kommer an på, om den kommune DU bor i har en lignende ordning.
Du kan prøve at spørge på dit bibliotek.

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 16-01-06 15:13

okai! tak! det vil jeg prøve.. hehe..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-01-06 16:18

Komponister og tekstforfattere er jo også en slags mennesker, som skal have brød på bordet hver dag.......

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 16-01-06 16:23

Ja.. skal de vel.. Ej kan godt se det!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-06 21:03

Der må være et link her som du kan bruge
http://www.vejmus.dk/links-filer/links.htm
Mvh sune