/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
trailere
Fra : bublebee
Vist : 877 gange
50 point
Dato : 16-01-06 13:44

er der et sted man kan leje trailere på sjælland og køre til fyn og så aflevere den på fyn.....

nogen tankstationer der gør den slags ting.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-06 13:58
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-01-06 14:08

Du kan leje en trailer gratis.....men den skal leveres tilbage samme sted !!!

Nu må du til at regne på hvad der bedst kan betale sig.

https://www.freetrailer.dk/site
https://www.freetrailer.dk/site/dk/QA

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 16-01-06 14:27

Jakjoe, hvor kan man leje en trailer gratis?????
Jeg har tit hørt, at man kan låne en trailer gratis, men at man kan leje dem gratis, har jeg alrig hørt om!!!!

Venligst forklar nærmere.

MVH

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 16-01-06 14:32

viskige - det kan du læse om i de links jakjoe har vedhæftet.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 16-01-06 14:45

Man kan ikke leje en trailer gratis, uanset hvad.
Der er en stor forskel på at leje, eller låne. (men det finder man først ud af, hvis ulykken sker)
Det er ikke samme betingelser.

MVH

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 16-01-06 15:00

Nå, men mangler nu stadig et rigtig godt sted at leje en trailer et sted på nordsjælland eller nær rødovre, og som kan afleveres her på fyn.

Kan ik huske hvilken tankstation der engang gjorde sådan?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 16-01-06 18:08

Shell.
De har haft, men ved ikke om de har mere.

MVH

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 16-01-06 22:42

Det har de desværre ikke længere Viskinge

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 25-01-06 18:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål