/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Dække tekst med baggrund
Fra : kaspertroelsen
Vist : 728 gange
10 point
Dato : 16-01-06 09:52

Jeg skal have lavet et par prints af nogle portrætter af mine børn. Desværre har mit kamera indlejret dato i billedet, og dem ønsker jeg fjernet ved at "dække" dem med udklip af baggrunden. Hvordan hulen gør man det?

Accepteret svar
Fra : akselsonne

Modtaget 5 point
Dato : 16-01-06 10:02

hej

der er flere mulligheder:

"et udklip"
Du kan "Selecte" et stykke baggrund og kopiere det ind over teksten.

eller den jeg bruger når jeg skal fjerne noget i et foto:
CLONE værktøjet og klone baggrunden ind over teksten.

held og lykke

Aksel

Kommentar
Fra : kaspertroelsen

Dato : 16-01-06 11:12

ved godt det her lyder åndsvagt men hvor finder jeg CLONE-værktøjet?

Kommentar
Fra : kaspertroelsen

Dato : 16-01-06 11:31

Undskyld - fandt det selv

Godkendelse af svar
Fra : kaspertroelsen

Dato : 16-01-06 23:52

Tak for svaret akselsonne.