/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Danske helligdage
Fra : peterjens
Vist : 414 gange
30 point
Dato : 15-01-06 15:56

Hjælp!

Min MS Outlook XP(2002) er udløbet for danske helligdage. På MS hjemmeside kan jeg finde en opdatering der hedder Outlhel.exe men selv om jeg installere den, er der stadig kun helligdage til og med 2005 i min Outlook.

Hvad er der galt?

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 15-01-06 16:07

Har du prøvet med:
åbn kalenderen - vælg funktioner - vælg indstillinger - tryk på knappen: kalenderindstillinger - tryk på knappen: tilføj helligdage - marker Danmark - tryk på OK
Så skulle alle helligdage gerne blive tilføjet

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 15-01-06 16:30

Her er de vist:
http://www.rmadsen.dk/kal/

Kommentar
Fra : peterjens

Dato : 15-01-06 16:51

Hej edbhans

Ja det har jeg prøvet flere gange, men den installere stadig kun helligdagene til og med 2005

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 15-01-06 17:42

det link som emesen har lagt ----> http://www.rmadsen.dk/kal/
viser helligdage fra år 1500 til år 2099 !!!

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 15-01-06 19:01

Jeg har office 2003 og i den Outlock der findes i den, går helligdagene kun til og med 2007.
jeg har pisket rundt efter opdatering og det har ikke rykket så som 1 dag på helligdagene.
Mvh. Fleng