/ Forside/ Interesser / Spørgsmål
10  o.v.n. 85102
er det muligt... :-)
Fra : Pete.Sinner
Vist : 1173 gange
125 point
Dato : 15-01-06 10:42

er det muligt...

At stille et spørgsmål på kandu...... uden at en ´´TOP 10 BRUGER´´ ikke svarer på det...

mvh pete

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-01-06 10:43

ja

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-01-06 10:46

Man kan da prøve

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 15-01-06 10:48

tror du virkelig..

lad os se.....
de hopper alle på før eller siden ....
de kan ikke lade være.....
eller svarer bare i et andet bruger navn...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-01-06 11:17

Hovhov

Det var sgu noget af en beskyldning

Citat
de hopper alle på før eller siden ....
de kan ikke lade være.....
eller svarer bare i et andet bruger navn...

Det der med et andet brugernavn, synes jeg er noget under lavmålet.

Og hvis du nu begynder at bruge din lille hjerne til at kigge lidt i statistikkerne, istedet for at komme med den slags beskyldninger, vil du finde ud af, at ud af de mange mange tusinde spørgsmål der stilles årligt herinde, er det kun en lille brøkdel, som dem du lidt hånligt kalder "Toptibrugere" der svarer på.

Men ellers er det jo sådan nu, at hvis du ikke ønsker kommentarer fr "dem der hopper på før eller siden", kan du ved et enkelt klik, blackliste dem fra dine spørgsmål.

dova

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 15-01-06 11:22

Det var en..........

jeg tænkte nok at det ville være dig `` dova``

du har jo svaret på en hel del......

og den onde tone kan du godt pakke ned igen...... det er kun for sjov

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-01-06 11:28

Ja - det er muligt.

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 15-01-06 11:28

JA - det er muligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-06 11:28

JA - det er muligt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-06 11:28

JA - det er muligt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-01-06 12:00

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-06 13:30

Top 10 brugere (..som jeg selv) svarer som regel altid på spørgsmål der er stillet i en kategori, som en af deres 'kæpheste'.

For mit vedkommende i kategorierne : HTML & Javascript, hvorfor jeg også har mange accepterede svar netop der.

Jeg har til gengæld bevaret 0 (=NUL) i kategorier som f.eks. Slægtsforkning dette på trods af at det er en velbesøgt kategori

Derudover ligger jeg i 'Top' hvad Smalsnak (=Smalltalk) anbelanger, men det er fordi jeg samtidig er et sludrechartol ..og altid har været det ...også IRL

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 15-01-06 13:55

Ja Molokyle kan tale i en mobiltelefon op til en hel time efter at talekortet er udløbet.

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 15-01-06 15:39

det var 2.........

tak for den gode tone...... det er jo kun for sjov

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-06 15:42

de er jo top 10 brugere netop fordi de svarer på det meste.

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 15-01-06 16:25

Pete.Sinner - du har vel set at dobbeltprofilerne også er kommet.

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 15-01-06 17:04

ja ja

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-01-06 20:41

Sinner,
Nej , det er ikke muligt ha ha ha ha ha .

Og lad så vær at blive sur, de top 10 brugere der ser det her.

Vi er jo heldigvis sådan stillet, at vi kan bruge vores tid som vi vil, og har lyst til.

(jeg tør ikke sige hvad jeg bruger mest tid på), og ingen kommentarer fra Eyvind tak.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-06 21:29
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-01-06 19:45

Hvorfor, bliver jeg altid afsløret.
Keldd

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 125 point
Dato : 17-01-06 00:56

Her har du dine top 10 brugere

Pallebhansen har været medlem i ca 35 måneder – været involveret i ca 105 spørgsmål pr måned – besvaret ca 42 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 253 indlæg pr måned.

Tedd har været medlem i ca 35 måneder – været involveret i ca 141 spørgsmål pr måned – besvaret 35.5spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 422 indlæg pr måned.

Dova har været medlem i ca 19 måneder – været involveret i ca 286 spørgsmål pr måned – besvaret ca 56.9 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 590 indlæg pr måned.

Molokyle har været medlem i ca 32 måneder – været involveret i ca 133 spørgsmål pr måned – besvaret ca 34.3 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent (hold nu fast) 696 indlæg pr måned.

BjarneD har været medlem i ca 25 måneder – været involveret i ca 142 spørgsmål pr måned – besvaret ca 38.8 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 537 indlæg pr måned.

Emesen har været medlem i ca 39 måneder – været involveret i ca 141 spørgsmål pr måned – besvaret ca 24.2 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 378 indlæg pr måned.

Ans har været medlem i ca 31 måneder – været involveret i ca 121 spørgsmål pr måned – besvaret ca 28.1 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 357indlæg pr måned.

Refi har været medlem i ca 26 måneder – været involveret i ca 119 spørgsmål pr måned – besvaret ca 28 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 418 indlæg pr måned.

Briani har været medlem i ca 55 måneder – været involveret i ca 32.1 spørgsmål pr måned – besvaret ca 10.7 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 73 indlæg pr måned.

3773 har været medlem i ca 36 måneder – været involveret i ca 53 spørgsmål pr måned – besvaret ca 24 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 194 indlæg pr måned.

For at være fair, så har jeg skam også lige skimmet "sidste års bedste" og der har vi sørme tre profiler, som ikke er på denne måneds top 10 – men de bliver da også lige nævnt her * G*..

Arne.jakobsen været medlem i ca 18 måneder – været involveret i ca 144 pr måned – besvaret ca 28.7 spørgsmål pr måned – haft sådan omtrent 581 indlæg pr måned

Mirit har været medlem i ca 16 måneder - været involveret i ca 227 spørgsmål pr måned - besvaret omtrent 32.7 pr måned – haft sån omtrent (hold nu fast) 755indlæg pr måned

Nordsted1 har været medlem i ca 6 måneder – været involveret i ca 287 spørgsmål pr måned – besvaret ca54spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 645 indlæg pr måned.

Jakjoe har været medlem i ca 21 måneder – været involveret i ca 94 spørgsmål pr månede – besvaret ca 23.3 spørgsmål pr måned – haft sån omtrent 190 indlæg pr måned.

Nøøøj et kæmpe stykke arbejde, men jeg elsker statistikker LOOL …Hvad vil du bruge det til?!

Er det "hjerne" eller "god tid" du kigger efter?! …Og ja, jeg havde lige lidt ekstra tid i overskud

Regnefejl kan forekomme *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 01:11

Hold fast hr. Svend ...har du fået penge for det creamygirl?

Jeg må virkelig til at lægge mig i selen

Frækt at miritdk har skrevet flere indlæg pr. måned end jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-06 08:47

Hold da op.........................godt jeg ikke er gift med statistikeren Creamygirl.
Nu har du drukket 3 kopper kaffe i timen mens jeg har strikket 78.4 pinde i min.
Og i aften sætter jeg tælleren på nul så vi er klar til denne måneds optælling.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-01-06 09:57

I det nye Kandu, har jeg lige læst, at man kun må være med i 10 spørgsmål om måneden

Det er vel også fair, tag nu f.eks. MIG, jeg får efterhånden aldrig nogen point mere

selvom mine svar er meget kloge og intelligente for når jeg får tid til at kigge på spørgsmålene,

har de elendige top 10'ere allerede været og snuppe dem, så tak til Kandu, for at man kun må være med i 10spørgsmål
.........Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-06 15:40

Det var dog mageløst.

Hold kæft al den tid man spilder på at hjælpe utaknemmelige spørgere (..og også taknemmelige)

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-01-06 15:43

puuuu haaaaaa

Jeg havde ikke troet at denne lille spøg ville enden med dette......

og jeg skal jo også acceptere det bedste svar...

men det er ikke enu....

og jeg har da også en der skiller sig ud...... men det er nok fordi at det ville være sjovt at drille denne person lidt ( hvis han / hun da ellers stadig følger med )

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-06 15:46

Hvad er top 10 for der findes jo mange top 10'er her på kandu selvfølgelig kan det lade sig gøre at de ikke besvarer et spørgsmål du kan bare blakke dem i det spørgsmål men så er det ikke sikkert du får svar

//bentjuul laaaaangt udenfor top 10

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 15:57

Regel nr.1 på kandu :

molokyle giver ALTID de bedste svar

Regel nr.2 :
...skulle dette mod forventning ikke være tilfældet? Giver du molokyle påæng alligevel

..derfor bør påængårnø gå til mig ...eller en af mine andre profiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-01-06 15:59

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-06 16:07

Her er de rigtige regler, som jeg selv har fundet.......................................................på.
Regel 1. Molo giver altid det rigtige svar...........................som ingen forstår.
Regel 2. Skulle du mod forventning få et svar fra molo................som du forstår, så luk spørgsmålet og accepter dig selv.
Regel 3. Normalt skal molo ha' påængernø - til sin samling. (incl. alle stjernerne)
Regel 4. Alle regler skal uden tøven ej følges.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 16:09

Idag er jeg også fuldkommen Græsk-Katolsk med påængår, da jeg har fået min Dueblå Mustang

..tilbage fra cykelsmeden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-01-06 17:37

Keldd

Citat
I det nye Kandu, har jeg lige læst, at man kun må være med i 10 spørgsmål om måneden

Det er vel også fair, tag nu f.eks. MIG, jeg får efterhånden aldrig nogen point mere

Hvad fair er der i det, din gamle pointjæger

Det forringer da dine chancer hvis du kun må deltage i 10 spørgsmål.

Hvorfor mon.....den regel gælder da ikke for vi andre

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 17:44

Brug hellere tiden på lidt kultur : http://www.estmusic.com/index.php?0113372123145

..og overlad påængårne til mig

Hvis ik' I synes det er lødigt nok, så tillad mig at præsentere : http://www.palastorchester.de/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-06 18:31

...................hvis i spø'r mig så fortjæner molo de påænger med de to link

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-01-06 18:42

Dova:
Du må forstå, at hvis top 10 brugerne kun må deltage i
10 spørgsmål, så er der jo flere chancer til os andre, og altså MIG,
for at få lidt point, det er det jeg mener med at systemet så vil være mere fair,
men måske der er nogen der er uenige med mig???
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-06 18:54

Enig Keldd .......................... kom med svaret så stiller jeg spørgsmålet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 19:49

Jeg har da også et par spørgsmål ....

Hvis det er GRATIS altså

emesen -> Tak for roserne. Du ku' li' musikken ka' jeg forstå?

Jeg ka' !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-01-06 20:04

50 point op.............

dova er stadig med..........

det var go musik </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 20:10

Pete.Sinner -> Det er i den sidste uge blevet min yndlings musik til kandu?dk

..især det uforglemmelige nummer med Max Raabe :

Amalie geht mit inem Gummikavalier (..zum Spa)

..ikke at forglemme den ubetalelige version af Britney Sears :

'Oops... I did it again' tilsat den rette kabaret stemning

For ikke at nævne :

Unter einem Regenschirm am Abend...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-01-06 20:16

</MOLOKYLE>

send flere links......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 20:19

Jeg kan KUN anbefale ( ..gammel som ung ) at investere i Max Raaber (..gerne i selskab med: Das Palast Orchester) ..eller de (snart) verdenskendte og hid berømmede, samt Intergalaktiske annerkendte estiske Swing orkestermedlemmer i Modern Fox !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-01-06 20:19

emesen...............

her er svaret.............. 1,618.............

hvad er spørgsmålet så............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 20:22

Ps. Pete.Sinner: Hvis jeg ska' gi' links? Så ska' du edderperkemig gi' nogle påængår!

..eller en 20-30 pilsnere

NU !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-01-06 20:22

</MOLOKYLE>

tak..... jeg tror jeg kikker lidt på det først.......

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-01-06 20:26

har du smagt en øl der hedder´´ stærke preben ´´

den er fra et bryghus på bornholm........

den smager sørme godt

jeg har set den i superbrugsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 20:27

Guuuuiiiii...........

Det er først gået op for mig nu at man ligesom Pete.Sinner ka' stille et spørgmål i en overordet kategori. Lige som dette stillet i Emnet : Interesser

Dét var li'godt S.....

</BØV>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 20:31

Citat
..set den i superbrugsen

*LOL*

Min far har over 2.700 danske øl med kapsel på ...stående på rad og række, på hylder og i skabe. Nypudsede og sorterede i villakælderen på Ama'r.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 17-01-06 20:39

TAK SKAL DU ELLERS HA............. ...... er han syg eller hva

kender du eller din far stærke preben

og hva bliver der af alle de andre her på tråden.........

og hva med flere links..........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-06 21:07

Jammen jeg gik ud og talte ølflasker med kapsel på..........og nåede kun til knap 2.700
Men så væltede stigen som stod op af vinduet ind til min nabo (øldepotet)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-06 21:09

Citat
emesen...............

her er svaret.............. 1,618.............

hvad er spørgsmålet så.......

Hov hov ikke noget med at hjælpe Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 21:25
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-06 21:32

Rolig nu...

Far er ik' med på nogen af billederne ..heller ej omtale af hans samling.

Og for at slå een ting klippe-fast inden 'nogen' får idéer:

Jeg har intet som helst med kodning af siden at gøre !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-06 21:35

I den forbindelse så var en gang til noget sammenskud surprise-party.
Så vi købte lige en kasse øller, men der var en som havde en masse etiketter så vi vaskede alle de originale af og limede disse forkellige på. Original øllet var Harboe (rødtoppen som vi sleb blank) og etiketterne var fra carlsberg.
En af deltagerne kunne ikke lide de fjollede øl og ville hellere ha' en ..................Harboe rødhat
Senere blev også de "lyse" drukket.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-01-06 22:13

Jeg vil osse være mæj alså...

Dova, du følte dig nok lige truffet hva? LOL

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-01-06 22:48

Pete-> Giv nu bare Molo de point

Du får ikke 5 minutters fred før det er sket

Pointjæger, Molo?????? Nej, aldrig, ikke mere end Kelld

Hyg jer, Knus Riley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-01-06 22:51

Stavefejl, UPS: Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-01-06 22:52

Hæ hæ, jeg er bare den største Pointjæger.
Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-01-06 22:59

Kelld du er fænomenal, men vis nu dit rigtige billede, det i den røde kjole

Så begynder jeg også at sende gavespørgsmål

Gør jeg alligevel snart, så du har lige chancen for at nå det

Knus Ripley - Absolut ikke på top 10 spørger nemlig mere end jeg fortæller.............

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-01-06 23:11

Spørgeripley...................................he he

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-01-06 23:14

Ja men Mango, er de ikke ved at blive lidt for kæphøje ?????

Nogen må da holde dem på plads

Knus Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-01-06 23:18

De er simpelthen alt for meget du!!

Ham MOLO tror han er guds gave til Kandu, Keldd...tror han er dejlig (hmppff) Emmedrengen..ham gad jeg simpelthen godt give et et kys og et varmt knus, hvis han ville underholde mig en dags tid

Resten af rosset..tja..hva skal man sige?...nu siger jeg godnat

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-01-06 23:23

Det gør jeg også, hyg dig - Knus Ripley

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-01-06 23:33

Godnat Mangorossa

pete - se min profil, den opsummere på en måde emnet for tråden.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-01-06 23:46

Mulberry:
Cittet er så kendt at:
Den der kun ta'r sjov fov for sjov og alvor kun alvorligt............

Må være nok til at du er med, der skal også være tid og lov til sjov.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-01-06 23:48

fov er for resten en afart af for........

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 18-01-06 05:32

Godmorgen........

hvorfor kan jeg ikke hæve point mere

mvh peter.......

ps..... nu tager jeg på arbejde hav en go dag.......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-01-06 09:16

ja gomorn..

D.v.s. go formiddag, jeg har været oppe siden 5.45 , da ville Perle (min lile labradorhvalp) altså gerne ud og tisse, og så kunne vi jo ligeså godt stå op ikke.

Her ligger 10 cm sne udenfor, så den står på hjemmehygge (er kørestolsbruger) Så kan man da stresse ned

Så jeg bager et dejligt speltbrød og så kan ungerne få varm kakao og nybagt brød når de kommer hjem..ååh der er nu også noget dejligt ved vinteren ikke?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-06 16:36

Er der nogen som har et sæt snekæder til hjulene på Mangorossas stol.
Det skal være 2 store kæder og 2 der er noget mindre.
(helst dem af plastic så hun ikke vækker naboerne midt om natten)

Det der med knus og kys ..................nu bli'r jeg altså flov.

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 18-01-06 16:46

hvorfor kan jeg ikke hæve point tallet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-06 16:52

se alle de nye smiley's

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-06 17:04

Peter det skal jeg fortælle dig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-06 17:11

Ja det troede jeg - men kan ikke finde hvor det stod med kun 3 gange forhøjelse.
(det ved Ans men hun er her ikke lige nu)

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 18-01-06 17:16

øv og tak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-06 21:58

Citat
Hæve pointantal på et spørgsmål
Det er ikke længere muligt at hæve sine point på et spørgsmål mere end 2 gange. Når man ophæver sine point vil spørgsmålet komme først i listen over ubesvarede spørgsmål, dog kun i 2 dage eller indtil der kommer et nyt spørgsmål i gruppen.

Fra overskriften "Omlægning" ude til højre i menuen.

mvh dova

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 18-01-06 22:02

tak... så ved jeg det til en anden gang.....

mvh Peter

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-01-06 22:37

emme..snekæder? Det havde jeg ikke tænkt på..af plastic? Sig mig tror du jeg kører rundt om natten...? og vækker folk?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 16:06

Mangorossa - det her er da midt om natten.
Citat
D.v.s. go formiddag, jeg har været oppe siden 5.45 , da ville Perle (min lile labradorhvalp) altså gerne ud og tisse, og så kunne vi jo ligeså godt stå op ikke.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-01-06 16:12

Hvorfor bliver denne tråd ikke lukket??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 16:17

Tråden venter vist på en "TOP 10 BRUGER".

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 19-01-06 20:10

nej nej jeg skal nok lukke den vent bare lidt....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 20:26

Det må du da selv om - det er jo din tråd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-06 20:31

Juubiiiiiiiiii......... Kandu er en

Fisk?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 19-01-06 20:33

Min dag d 19 jan………..

Op kl 05.00 smøre madpakker til mig og ungerne….
Mødes med min kolega kl 05.55 ved motorvejen… kører i hans bil… min bliver stående…
På arbejde … min mobiltelefon løber tør for strøm kl 12.00 ingen lader med…
Fri kl 14.30
Bliver sat af ved min bil… kolega kører hjem…………
Lortet vil ikke starte…… vw transporter…… starter relæet er i udu…
Og ja mobiltelefonen er stadig uden strøm…… hmmm
Flink mand kører mig næsten hjem… så jeg kun har ca 2 min på gå´ben hjem
Tager konen´s bil …. Henter brormand… ( vi skal op og trække bilen i gang )
Shit ´´ kone ´´ der er sku da ikke noget benzin på berlingoen…
Kører over på tanken for at fylde benzin på bilen……
Men…………………den skide betalings dims vil ikke tage mit dankort…
Kortet er ikke gyldigt………
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Henter kontanter…
Kører op til transporteren…trækker den i gang…
Kører den ned til ´´arne´´ ( mekanikkeren)…… ringer til ham i morgen…
Jeg har så købt 2 lotto for det held jeg har tilbage i dag må da være gemt til dem………
Håber i har haft en go dag....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 20:45

Stakkels dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-06 21:03

Jeg fik idag skolens Win2000 server op at stå igen på P-benet

...efter TDC's nedbrud.

Inkonsistens i DB'en (Wins.exe var død).Slettede alt i ../System32/Wins/ (*.mdb + *.log filer) og restartede en ny Wins.exe.

En halted switch (nr.2 i kæden efter routeren. Så tror fanden jeg ikke kunne pinge gateway-adressen!) ..og så et par møgunger der i panik over internettets fravær havde pillet ved patchkablerne i krydsfeltet (som var ulåst ) og havde dermed lavet ravage og 'var kommet til' at lave en feedbacksløjfe (loop) på en swichbox

Nu ka' jeg ta' det easy og sove roligt igen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 19-01-06 21:15

Tak for svaret creamygirl.

mvh peter

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 19-01-06 21:18

håber i har haft det sjovt .....

det har jeg

ha det godt.........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 21:19

Ork molo det er ingenting - jeg har et barnebarn der kan tørkoge en win 98se på få min.

Kommentar
Fra : moseulv

Dato : 30-04-08 11:20

Hvis man kalder indlægget ''Mig spise tærte'' skulle det nok være muligt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-04-08 15:27

sugababes-hole_in_the_head.mp3

Ahh, så slemt er det vel ikke med KanDu

Ta' fat i sommeren.

Hilsen...............Keldd

Kommentar
Fra : soulmand

Dato : 18-02-09 17:07

ja
- men jeg er forklædt som en anden idag, så i princippet kunne jeg jo godt være i top 10 !?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-09 17:53

Denne tråd startede for godt 3 år siden.
Jeg kom forbi for ca.1 år siden, og altså nu igen.
Tænk hvad der er sket på 3 år:
Din computer er nok blevet skiftet.
Dit fjernsyn, er blevet en fladskærm.
Dit digitalkamera er blevet skiftet indtil flere gange.
Din kvinde/mand, er blevet skiftet ud med en nyere model klart nok,
nå ikke, men mellem os to, så kunne du godt tænke dig at det var sådan,ikos??
Jeg håber den gamle garde (top 10,eller ej) lige smider et par linier, jeg er nemlig
frosset inde.
...........................Hilsen....
,,,,,,,,,,,,,,,,Keldd.......

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-09 18:13

Hej keldd rart at høre fra dig - modellerne er de samme dog er det blevet til et nyt fjernsyn og 2 DVD/harddiskoptagere til samme.
Ellers er alt ved det gamle her Så må en af os komme til sydsjælland og få dig tøet op så du kan komme ud og tage nogle vinterbilleder.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-09 18:49

Hej Bent
Ahh, jeg overlever, der er en halv rulle kiks og en dåse makrel, til at stille den værste sult med.
Nåja, harddiskoptageren glemte jeg.
Fra den 5 i næste måned, får jeg også TV kanalerne ind gennem telefonstikket
sammen med bredbånd, og internettelefon.
Og det til en mindre pris end de gamle systemer
Godt at høre fra dig,
.. Hilsen
.. Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-09 18:51

Husk at blænde ned Keldd så der ikke suser så meget ind og billederne fryser.

Jo tak for de nye apparater:
>>>>>>>>>
Nyt Tv (med rygsæk)
VHS optager
DVD/harddisk optager
>>>>>>>>>>>>>>>>Alle uden DVB-T tunere og vi har kun antenne.

Jeg har skibet elskerinden som blev for tung og bruger nu kun bærbare.

Der er langt til Sydsjælland - så jeg sender lidt varme tanker.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-09 19:14

Ok Eyvind, tak for de varme tanker.
Jeg har også repareret en moderne automatisk gearkasse, en såkaldt variomatic,
som sidder på alle scootere i dag,ikke bare lige.
MEN så har vi jo internettet:

http://www.youtube.com/watch?v=hyb9NyR-Sjs&NR=1

Så blev der løsnet op for begreberne, og det var lige den operation fyren på videoen lavede,
jeg skulle have gang i.
Lidt anderledes værktøj, måtte jeg anskaffe (en møtrikspænder til koblingen og variatoren)
fordi møtrikken sidder direkte på henholdsvis krumtappen og reduktionsgearkassen.
Nå ja, det var vel ikke værre end første gang man hev en motor ud af en folkevognsbobbel,
men det gik fint, takket være internettet.
................Hilsen
........................Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-09 20:40

Tak Keldd - det var en meget lærerig video...........nu ved jeg endelig hvordan sådan en fyr virker.
Og så skal jeg bare sende filmen til mine børnebørn.

Møtrikløsneren/spænderen findes også til luft.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-02-09 22:34

Hej Keldd, det var dælme nyt at høre fra dig. Jeg opdagede skutte at det var en gammel tråd, før jeg var et godt stykke nede i den *G*
Jeg så lige navnet: Arne Jacobsen i flødeskummets statestik...jeg tror sgutte han er i denne verden længere...fred være med ham.
Hvordan går det ellers Keldd? Bortset fra at du er fastfrosset..er der gået vindows i dig???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-09 08:20

Mangorossa
Pænt af dig at spørge til mig, jo tak, det går fint (send flere penge) og du
klarer dig også fint, håber jeg da.
Arne Jakobsen, hm ja, et sært tilfælde, ved ikke noget om ham.
Mit forhold til Kandu, er skam intakt, det er bare ikke så tit jeg kigger forbi,
men det sker da.
Ha' det nu godt..........Hilsen Keldd