/ Forside/ Teknologi / Hardware / Spørgsmål
10  emesen 25436
Cd/dvd emulation software has
Fra : Pete.Sinner
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 14-01-06 18:08

hjælp jeg har købt call of duty 2..... men min pc skriver..........

Cd/dvd emulation software has been deteced. Please disable all cd/dvd emulation software and re-start the game

jeg har afbrudt alt hvad jeg kan finde med cd og dvd men uden held

hvad skal jeg gøre mvh peter

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-06 19:00

Det er ikke et fysisk drev, men et Virtual drev (DVD/CD afspiller) (Snydedrev som bruges til at kopiere spil til, så det ser ud som om spillets CD/DVDè ligger i et fysisk drev)
alcohol 120%, eller daemon tools er programmer der laver et sådant drev, og det tror spillet så at du bruger, for at afspille en ulovlig kopi af deres spil.
Hvis du har en af de to, vil der i denne computer, optræde et CD/DVD drev som ikke fysisk er i computeren.
Også clone-cd og Nero kan give en advarsel som den du ser.
If you have CloneCD you need to untick the Hide CDR media and it should work. If you have nero 6 and have installed the image drive which is a virtual drive you need to disable that. You will know if you have the virtual drive as there will be other letters besides the removable drives you have. Nero 6 will not automatically install the image drive you need to do this manually

If you want to disable it you can do so by
Go to ´Start --> All Programs --> Nero --> Nero 6 --> Nero ImageDrive´ and when the Nero ImageDrive utility launches select 'Disable Nero ImageDrive' from the bottom left of the window.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 15-01-06 07:54

Tak for svaret pallebhansen.

en anden skrev...

Hej Peter, der sker det at når pcen finder en Emulator til Enheder, tror spillet at det er en pirat version.
og derfor afviser den spillet, men du kan hente et program der hedder SR7.Stop v1.2 på det nedestående link. Du skal bare udpakke filen et sted på pcen, åbne programmet og Trykke "Hide", dette program gør at dine emulerede drev bliver usynlige for spillet,
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils_8.shtml#SR7.Stop
... det burde virke, men hvis ikke kan du også prøve at hente en crack til spillet, hvis ikke du har opdateret spillet efter installationen, kan du bruge Deviance - No CD Crack til version 1.0
http://megagames.com/cracks/html/c917300_0.htm

det virkede men tak til dig også...