/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
world of warcraft
Fra : tom34
Vist : 606 gange
300 point
Dato : 14-01-06 16:34

jeg har købt world of warcraft spillet og et came card men når der er blevet downloadet alt det der skal vil jeg til at spille, men det hele hakker og flimmer.

hvad kan det være
Mvh Tom

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 16:38

Det kan være at du ikke har nok ram på din com.
Kan også være din forbindelse er dårlig, eller det kan være dit grafik kort.
På den æske du fik spillet i, står der sikkert på bagsiden hvilke ting der skal være iorden førend spillet vil virke optimalt.

Ved at gå ind i My Computer - højreklikke - propeties (egenskaber) kan du se hvor mange ram din com har.
Jeg er ret sikker på at WOW skal bruge minimum 512 ram.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 16:41

Det kan være mange ting.

ram, grafikkort eller processor

Du må skrive lidt om det du har i din computer.

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 14-01-06 16:59

hi igen
jeg har amitech pc og jeg fandt det i sage næsten.
der står celeron (R) cpu 1,70ghz 172ghz, 768 ram

det med grafik kort kan jeg ikke finde og det med processor
Tom

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 300 point
Dato : 14-01-06 17:13

det ville nu være en go ide hvis du viste hvilket grafik kort du havde.
Så kunne du nemlig hente den nyeste driver.
Her er et link til Aida32, du skal bare lige bestemme hvorfra i verden du vil havde den skal hente fra.
http://www.majorgeeks.com/download181.html
Med det pogram kan du se hvilket grafik kort du har, og andre gode ting.
Eks hvor varm din com bliver.
Det er ikke godt hvis den overstiger 65 grader ca.
Det kan nemlig også give problemer, men tit vil skærmen nu gå i sort eller billed fryse, så det er nok ikke det der er dit problem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 17:17

cpu = prosessor

Det burde kunne køre, men jeg tror det er dit grafikkort, der ikke er godt nok til WOW

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 17:18

ps. celeron (R) er din procesor
ved ikke lige om cpu 1,70ghz 172ghz, er nok.
det kommer os an på hvad for et grafik kort.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 17:30

Du kan jo også prøve at spørge på deres danske forum: http://www.nelving.dk/wow/index.asp
Umilbart kunne jeg ikke lige finde noget om hvad der skal til for at køre spillet.
Men de ved det helt sikkert hvis du spørg i forumet

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-01-06 17:47

Hvis du "kører" divx- tool'et kan du se hvilket grafik kort du har.
Der kan du også om det kører optimalt.

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 16-01-06 14:12

jeg køre selv med 1024ram og et 6600gt gfx og det kan jo nogen gange godt være vis du er på en full server at den lagger meget for selv om der står man min skal ha 512 ram skal du op i 1024 før det kommer til og køre fint,men lagger er en ting det andet er flimre det lyder som der bliver skrevet mere ram og et støre gfx sikker på at den ene ram blok ikke er stået af?? kunne jo også være.

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 21-01-06 14:20

Tak for svaret Trine08.