/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Dremel Multi Pro 300
Fra : steno
Vist : 2946 gange
35 point
Dato : 14-01-06 15:55

Hej, jeg har lige købt et sæt med en masse dremel ting i, men dog en uoriginal dremel maskine
+ jeg har købt et forlænger kabel,så jeg lettere kan komme ind de små steder, men
forlængeren passer kun til den originale Dremel Multi Pro 300.
Så mit spørgsmål går på, kan jeg købe den ovenstående maskine i løssalg?

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 14-01-06 16:50

det skulle du gerne kunne, enhver trælast eller lig.n har dem liggende

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 15-01-06 14:47

Tja: nogle køber varer,
Andre køber vanskeligheder INGE

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-01-06 15:06

Til Leif_og_inge Jeg ved ikke om i har været inde i citatordbogen med jeres bemærkning men jeg synes ikke i kan fyre den af uden et relevant argument - stående alene er bemærkningen ubrugelig"Tja: nogle køber varer,
Andre køber vanskeligheder".Jeg håber i vil uddybe, hvad i mener !!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 16-01-06 06:00

Ja, det skulle ikke være noget problem feks. Silvan & Bauhouse har Dremel.
Du bør dog undersøge priserne de 2 steder, før du køber, da jeg har erfaret, der kan være virkelig stor prisforskel.

MVH

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 17 point
Dato : 26-01-06 06:57

Har du fået fat i en dremel????

MVH

Kommentar
Fra : steno

Dato : 26-01-06 23:01

Hej Jeg blev nødt til at købe Dremel MultiPro 300-25 fra L.V. Erichsen for medens Kr. 449. Altså i kuffert med 25 dele.Til gengæld ingen forsendelsesomk. ved brug af kort eller netbanking ol. Faktum: maskine kan ikke købes for sig selv.Alså ingen pointuddeling i denne omgang. Tak for seriøse indlæg. Spørgsmål lukket!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-06 20:18

NEJ Steno. Spørgsmålet er IKKE lukket. Dine point ER spildt, så tag nu at give dem til én af kommentatorerne. Det ser ikke godt ud på din profil at du ikke lukker dine spørgsmål. I dag med den nye Kandu, kan du jo annullere dit spørgsmål, hvis du virkeligt mener at ingen af kommentatorerne har hjulpet dig. Personligt synes jeg at viskinge har hjulpet dig, og at du burde belønne ham/hende. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : steno

Dato : 19-03-06 01:17

Til Arne, Jeg finder ikke din argumentation i orden. Du har ikke som jeg ser det sat dig ind i problematikken. Mit spørgsmål lød: " Kan jeg købe Dremel maskinen alene (se mit svar 26-01-06 23:01).
Hvis der skal være bare en lille smule fornuft i uddelingen af point, må forudsætningen for mig at se, helt klart være, at besvarelsen opfylder spørgsmålet. Det må være kvaliteten af besvarelsen, der tæller, ikke antallet af besvarelser fra samme bruger der er afgørende.
Jeg håber du forstår mig, og for "fredens skyld" følger dit råd.
Hilsen steno

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 19-03-06 01:18

Tak for svaret viskinge.