/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
domænenavn + udbyders e-mail
Fra : 20083103
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 14-01-06 13:57

Jeg har bredbaand, lige skiftet internet-udbyder. Derfor skal jeg også have en ny e-mail adresse.
Sideløbende med at jeg har skiftet internet udbyder, har jeg også registreret mit egen domæne - uden webhotel.
Mit spørgsmål: kan jeg bruge mit nye domænenavn som e-mail adresse hos min nye internet-udbyder (DLG) - eller skal jeg bruge DLG´s domænevavn. Jeg kan ikke få svar nogen stederpå dette lige nu - sådan en lørdag eftermiddag - og vil gerne ordne dette denne week-end. Hvem kan svare?

Accepteret svar
Fra : mimimig

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-06 14:05

Desværre, dit domænenavn skal være tilknyttet et webhotel for at du kan bruge det
hilsen mimimig

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 14-01-06 15:58

Check , hvordan du har registreret dit domæne, hos nogen er der gratis forward hos andre koster det lidt.

Du kan forwarde din domain e-mail adresse til din nye e-mail adresse hos udbyderen.

hvis det her lyder kryptisk, så skrive igen..

Kommentar
Fra : 20083103

Dato : 14-01-06 16:17

:-Hvordan gør jeg så det? I vores aftale med DLG indgår 2 dynamiske ip-adresser, hvis det siger noget. Hold op, hvor kan det være besværligt ...

Kommentar
Fra : 20083103

Dato : 14-01-06 16:17

:-Hvordan gør jeg så det? I vores aftale med DLG indgår 2 dynamiske ip-adresser, hvis det siger noget. Hold op, hvor kan det være besværligt ...

Godkendelse af svar
Fra : 20083103

Dato : 16-01-06 21:51

Tak for svaret mimimig.