/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Opgradering af Mac Mini
Fra : rolandkorg
Vist : 686 gange
10 point
Dato : 13-01-06 19:35

Er der nogen der ved om en Mac Mini kan opgraderes hvis jeg engang finder ud af at jeg vil ha' flere RAM i, en større harddisk, eller at cd-brænderen skal skiftes ud med en DVD-brænder?

Accepteret svar
Fra : UlrikB

Modtaget 5 point
Dato : 13-01-06 22:02

Ja, RAM på Mac Mini kan opgraderes til ialt 1 Gb. Det er dog ikke noget den uerfarne bruger selv bør kaste sig ud i. Det anbefales at overlade indstallationen til en af Apple godkendt tekniker. Og jeg vil på det kraftigeste fraråde at man uden den nødvendige specialviden forsøger at udskifte hverken hard disk eller optisk drev. Iøvrigt kan de tekniske spec. på Mac Mini findes her:
http://www.apple.com/dk/macmini/specs.html

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 13-01-06 23:45

Hvad harddisk og dvd-brænder angår kan jeg vel altid købe en ekstern ?

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 15-01-06 02:49

Ekstra eksterne drev såvel harddiske som optiske kan tilstluttes Mac Mini både via USB og FireWire.

Godkendelse af svar
Fra : rolandkorg

Dato : 01-02-06 09:55

Tak for svaret UlrikB.