/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
^Køb af sofa (max 1,4m bred )
Fra : dr0zie
Vist : 2799 gange
20 point
Dato : 12-01-06 22:04

Er blevet desperart.. Kan ikke finde en sofa der max er 1,40m bred.. Skriv hvis du har en eller ved hvor man kan købe en... Mange mange tak og på forhånd..
Alt også brugt godtages..

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 12-01-06 22:09

så skal du bare kikke efter en 2 persons sofa , der er flere modeller at vælge mellem

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 12-01-06 22:13

ja men prøv at finde en der er under 140 cm :)

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 12-01-06 22:22

skal da lige se hvad vi har på lager næste gang jeg kommer på firmaet ( bliver nu nok først i starten af næste uge)der har vi mange modeller at vælge imellem , så mon ikke der er et par stykker

ellers må vi jo lave en ny , det er ikke så svært , hvis bare du ved nogenlunde hvilken model den skal ligne

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 12-01-06 22:25

hvor arbejder du og hvad koster sådan nogle sofaer?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 12-01-06 22:33

prisen på sådan en sofa kommer jo meget an på hvilken model det skal være , skal nok lige se efter hvad vi har der kan passe på de mål
jeg bor i vendsyssel , men hvis det er pga leveringen er det ikke et problem hvis vi har en i firmaet , da der er gratis levering over hele landet

du kan evt selv sende en mail til firmaet , og få et svar fra en af sælgerne, eller ringe og snakke med en af dem , de ved bedre hvad der er på markedet ( jeg køre som montør for dem )
http://www.erling-christensen-moebler.dk/default.asp?lang=da

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 12-01-06 22:37

ok... vil jeg tage et kig nærmere på... Dog ser det ud som om jeres sofaer starter fra 4000 kr og op. og ikke helt den pris jeg vil ofre for sådan en lille sofa tænkte på omkring 1000 kr men tvivler jeg meget meget stærkt på ´jeg kan få en til...

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 12-01-06 22:42

lad dig ikke villlede af de få ting der er på siden
vi har nok de første 100 forskellige modeller i alle prislag , og mange 3-2 stuer står der nogle få 2 persons tilbage da der er en del der kun vil have 3 persons , de er tit sat kraftigt ned

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 12-01-06 22:44

ok ringer til "jer" imorgen.. er der fri levering landet over? bor netop selv i kbh?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 12-01-06 22:47

ja, over hele danmark , undtagen grøndland

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 12-01-06 23:00

det lyder godt... så ved jeg da helt klart hvor jeg ringer hen imorgen når jeg står op? har i muligheder for at fremsende billedER?

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 20 point
Dato : 13-01-06 05:31

det vil jeg da tro , ved faktisk ikke om de har prøvet at sende den slags på mail før , men ellers tager jeg da bare mit digitale kamera med, så kan jeg gøre det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-06 10:06
Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 05-06-06 17:29

Tak for svaret bredker.