/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Browser understøtter ikke fram
Fra : Madsby
Vist : 1220 gange
100 point
Dato : 12-01-06 16:50

Når jeg vil åbne en hjemmeside får jeg ofte en besked om af min browser ikke understøtter frames,
Hvordan løses dette problem?

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 12-01-06 16:56

du kan jo evt starte med at fortælle hvilken browser du bruger og hvilken version det er

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 16:57

Hvilken browser bruger du da. Ældre browsere understøtter ikke frames, men så er vi helt tilbage i midten af 90'erne

Løsning ? Opgrader din browser! Evt. til :

1.) http://www.mozilla.org/products/
2.) http://browser.netscape.com/ns8/
3.) http://www.opera.com/download/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 12-01-06 16:57

Skifter Browser eks ?

Der findes jo flere forskelige.

Søg på google efter eks FireFox free download eller IE free download eller Opra free download.

Jeg selv bruger Firefox da jeg mener den har nogle fede mulugheder. Men jeg har altid IE liggende også, så hvis der er en side FF ikke kan åbne, bruger jeg blot IE :)

Kommentar
Fra : Madsby

Dato : 12-01-06 17:12

Tak tak
Internet explore 6.00 og viwdows xp home

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-01-06 17:37

Prøv lige at gå i IE funktioner | internetindstillinger | sikkerhed. Marker internet, og klik standardniveu. I fanebladet avanceret, klik gendan standarder.

Kommentar
Fra : Madsby

Dato : 12-01-06 18:11

Hej Stl-s
Nu har jeg fulgt din anvisnig . Beskeden, som jeg har kopieret ind herunder, står der stadig når jeg vil besøge den pågældende side.

" Du kan også trykke her for at komme videre, det anbefales dog at du installerer en browser der understøtter brug af frames. "

Det står der også når jeg åbner i FireFox.

Mvh Madsby

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-06 18:12

Hvilkén side er der tale om? Lad os kigge på den

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-06 18:18

..og lige et ps. :

I Nescape ver. 8.0.4 kan man i nederste venstre hjørne ved klik på en ikon, vælge om en http:// side skal renderes som IE eller Firefox. Browseren er en 'tabbed' browser som Opera, Safari og Mozilla Firefox

PRØV DEN !!!

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Madsby

Dato : 12-01-06 22:56

Tak for svaret molokyle.
Nu har jeg installeret Netscape 8 og får vist nogle rigtig fine sider, hvor der før var blanke dele.
mvh Madsby