/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kære Arne...
Fra : rwo
Vist : 1489 gange
20 point
Dato : 12-01-06 14:54

Det er underligt at DU synes alle er dumme og ikke intelligente nok til dine tråde...

Jeg havde på ingen måde irriteret dig eller bagtalt dig, og alligevel blev jeg svinet til - senere forventer du så at du skal smide et svar i min tråd og tilmed få point for det.

Hvordan kan du forvente at jeg har lyst til at acceptere dine svar i mine tråde, når du i andre tråde har svinet mig til?

Synes du at du kan tillade dig at kalde mig for hjernedød eller en idiot - når grunden er at jeg ikke vil acceptere din måde at skrive til mig på??

Jeg ville synes at jeg var mere dum, hvis jeg bare fandt mig i din måde at være på, og så bare smed mine point ud til dig.

Vi har vel hver især lov til at have vores egen mening, og fordi du mener at dine svar er de bedste, er det jo ikke sikkert jeg synes det. Ellers var der jo ingen mening i at man frit kan vælge hvem man synes der har forsøgt at besvare spørgsmålet bedst.

Det virker på mig somom at du gerne vil fremstå som værende intelligent, det kan jeg godt forstå - og det kan også sagtens være du er det - der er mange kloge hoveder herinde - men hvorfor skal du ødelægge det hele med alle de skældsord du kan?? Får du opfyldt noget ved at kalde mig for en idiot? og som værende mindre værd fordi jeg er kvinde? jeg synes personligt det virker lidt barnligt, når det eneste argument du kan er "Du er en idot" eller "Du er for dum" - hvad kan man bruge det til???

Det er vel frit hvad jeg vil mene og vælge, ikke?? Og nej jeg har ikke lyst til at blackliste dig - for du kan da sikkert hjælpe på et tidspunkt - men jeg meget gerne være fri for at du sviner mig til - eller det er måske for meget at forlange??

Jeg har valgt at advare andre mod dig! Et valg, som der har været mange meninger om - for kandu er jo et frit forum, hvor man må danne sin egen mening. Men jeg mener ikke jeg former nogle, ved at melde ud, at du kan opføre dig som en meget ubehagelig ulv i fåreklæder.

Det eneste jeg egentlig gerne vil have svar på er: Hvordan kan du forvente at jeg vil give dig point, når du har svinet mig til ???

rwo

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-01-06 15:00

Well put, rwo.
Eller på dansk, godt spurgt! Og ganske relevant, i og med, du ikke er den eneste der har det på den måde med mr. aj

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 12-01-06 15:38

Hej rwo

Jeg har selv prøvet at blive svinet til og fået vide at jeg er dum m.m. og jeg har da også prøvet at lave en tråd hvori jeg prøvede på korrekt hvis at få ham til svare stilrent... men ak jeg blev skuffet på det groveste.

Men på en måde er arne facinerende... han kender utrolig mange bandeord som man skulle tro ikke fandtes.

Når han nu læser mit indlæg vil sikkert blive svinet til igen, men jeg har opgivet at forstå ham.

Så jeg syntes det er en god tråd at få startet og hvis den da bliver besvaret på en sober måde er jeg mere en villig til at indgå i en diskussion.

Så jeg ser frem til at læse mere i denne tråd.

Mvh
Henrik

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 16:40

Arne Jacobsen; Et barn du ikke kan nå...

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-01-06 17:22

mod tåber kæmper selv guderne forgæves

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-01-06 17:26

Ja, man skal bestemt ikke komme meget på tværs af den herre, før man får læst og påskrevet.

Jeg havde kontakt til en anden Kandu'er i dette forum, indtil hr. Jakobsen blandede sig - jeg skrev så, synes jeg, meget pænt til a.j.

Jeg skal da lige huske at "takke" arne.jacobsen for at have ødelagt min mulighed for at få fat i omtalte DVD film!

Fra : arne.jakobsen Dato : 02-03-05 00:28
lehnemann - Nu skal du lige huske at det er VOLDSOMT forbudt at sælge en sådan DVD!
Du må heller ikke kopiere den og forære den væk.
Beware!!!

det skulle jeg jo aldrig have gjort, så fik jeg denne smøre:

iah - Du kan godt glemme dit lort. Jeg har IKKE ødelagt noget. Blot fortalt at det ER forbudt. INTET kan forhindre dig og lehnemann i at udveksle DVD'er alligevel. Så dit seneste TIP imod mig, har ikke bund i noget som helst. Jeg har ikke i denne tråd været modbydelig. KUN oplyst seriøst. Kender du ikke forskellen, så lær at holde din kæft når du ikke bliver spurgt. ½-hjerne.

plus en del mere snavs, så pas endelig på med at komme i nærkontakt med den person.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 17:31

iah> Jeg håber da du lige smider mail til kandu teamet om AJ opførelse.!!! Jeg har i hvert fald gjort det.!!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-01-06 17:38

Hej Taliskoko

Tror du ikke Teamet allerede drukner i mails vedr. hans grovheder...?

Jeg vil ikke belaste deres udmærkede system yderliger, blot ryste opgivende på hovedet og have lidt ondt af a.j. for han har det sikkert meget vanskeligt med sig selv når han har så meget galde han skal have ud af kroppen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-06 18:07

Jeg kender ikke Arne,
har ikke noget imod ham og vil heller ikke tage ham i forsvar...

Men er dette et spørgsmål om anvendelse og problemer med kandu?
Hører det ikke snarere hjemme under small talk??

Svend, der gerne ser dette forum ryddet/renset for gammelt nag, og helliget dets egentlige formål.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 12-01-06 18:15

Jo, svend... det kan du egentlig godt have ret i...

Det har jeg ikke lige tænkt over denne gang...

Det gør jeg næste gang!

rwo

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-01-06 18:21

svendgiversen> Jeg tror alle herinde ikke har de store indbyrdes kontroverser. Vi lever os bare ind i de svar vi giver. Det gør Arne.Jacobsen ikke. Han, som du ser sviner folk til på det groveste og DÈT er folk trætte af. Han har blacklistet mig fordi han tror jeg er kvinde. Det er jeg ikke, siger min kone trods alt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:04

Det eneste man opnår med disse tråde er at I giver manden den opmærksomhed som han længes efter!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-06 19:17

>alle herinde ...

Det må du lige præcisere...

Hvem er inde og hvem er ude?
Vi er mange, der i årevis har været "inde" i de afsnit af kandu, hvor vi har vore interesser...

I forbindelse med indførelsen af den nye brugerflade har vi været nødt til at søge hjælp i den centrale del af kandu.
Og hvad møder vi? Forhåbentligt ikke kun "alle herinde" ...

Svend, der slet ikke ikke ønsker en ude inde debat, bare at man sviner hinanden til et andet sted,
og rydder op i dette forum, hvor vi har brug for at hjælpe hinanden igang, i det nye kandu med pli.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:24

Tja! Ved at oprette sådan en tråd her, giver I jo bare manden den opmærksomhed han hungrer efter! Positivt - negativt! Det gør ingen forskel!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:28

Han vil ha alle andre til at stå som nogle idioter, og det lykkes ham langt hen af vejen Det er da idiotisk at gå så meget op i en idiot!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-06 19:42

Fortsætter vi med at gå efter manden, ikke bolden (sagen).

Det er vel Arne han hentyder til? Ikke mig?? Endnu???

Kære Tedd, din fornuftige sparrings partner "rwo" har indset, at dette spørgsmål er fejlplaceret...
Følg ham venligst... Tusind Tak, Svend

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:49

Jeg går principielt efter alle, Svend!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-06 19:56

Tak tedd, jeg har været på Skals' serie 2 hold, men det er længe siden; længe før Anders Fjog kom på banen...
Hvad er dit handicap? Svend

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 19:59

Mit handicap! Ingen! Det skulle da lige være at min humor er lidt for tør!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 20:02

Neo fights Morpheus?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-06 20:17

Men smart fundet på Tedd,
mine færdigheder som fodbold, tennis og nu golf spiller, har jo heller ikke noget med kandu problemer at gøre.
(hvis du først har taget af klejnerne, vil du nok ikke brolkke dig mere...)

Jo jeg vil: Flyt denne og lignende pseudo spørgsmål til small talk...lille eller lavsindet tale?
På forhånd tak, Svend

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-06 20:24

Jeg har givet dig ret for starten, Svend! Problemet ligger mere i hvor starten ligger! Så vidt jeg kan se kan Starten starte selv under Slægsforskning eller andre obskure Kandu steder!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-06 20:31

Not so bad tedd, nice to talk with you, have a nice future small talk start, svend

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 14-01-06 12:23

AJ.. Jeg ku´ stadig godt tænke mig et svar....??

rwo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-06 12:46

Det skal du nok ikke regne med rwo, men må nøjes med de 2 "klogeåger" dobbeltmoraltedd og glatteudsvend øffer deres patenterede løsningsmodeller til imødegåelse af rabiate psykopaters terrorisering af sites som Kandu. Disse to "genier" kan jo passende oprette en tråd, hvori de kan drøfte hvilke spørgsmål der hører hjemme hvor.

Jo rwo.... dit sp. hører hjemme under Kandu. da det handler om Kandu, - (måske om Kandus overlevelse) og ikke som glatteudsvend mener under smalltalk. Arnes syge adfærd og modbydelige attitude metastaserer sig på Kandu som ondskabens kåbe, og er ikke kun smalltalk.

Stop ham hvor du end ser ham. Han er syg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-06 12:50

rwo , hvorfor skulle nogen komme hen til dig når du står klar med en spand lort.
Forstår du hvad jeg mener?
Jeg er enig med Tedd, opmærksomheden giver ikke fred.
Du gør intet levende væsen tamt ved at tirre.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-06 12:52

Nu fik Klumme jo ikke mig med i klubben af klogeåger og dobbeltmoraler, men jeg går frivilligt da der trods alt er en bedre stemning.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-06 12:55

Bedre stemning.... Hvor Bjarne D?.... Nåå nej du er jo smuttet, og jeg løber ikke efter dig så tidligt på dagen

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 14-01-06 12:56

Lort og lort..... Det er et ganske simpelt spørgsmål, som han ikke vil svare på.

Men når han vælger ikke at svare, kan det jo være at han bare har taget det til sig, som jeg har skrevet.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-01-06 13:04

Jeg skal da lige huske at "takke" arne.jacobsen for at have ødelagt min mulighed for at få fat i omtalte DVD film!

Fra : arne.jakobsen Dato : 02-03-05 00:28
lehnemann - Nu skal du lige huske at det er VOLDSOMT forbudt at sælge en sådan DVD!
Du må heller ikke kopiere den og forære den væk.
Beware!!!

det skulle jeg jo aldrig have gjort, så fik jeg denne smøre:

iah - Du kan godt glemme dit lort. Jeg har IKKE ødelagt noget. Blot fortalt at det ER forbudt. INTET kan forhindre dig og lehnemann i at udveksle DVD'er alligevel. Så dit seneste TIP imod mig, har ikke bund i noget som helst. Jeg har ikke i denne tråd været modbydelig. KUN oplyst seriøst. Kender du ikke forskellen, så lær at holde din kæft når du ikke bliver spurgt. ½-hjerne.
___________________________________________________________________________
Det er jo også fuldstændigt absurt at påstå at en bruger på et forum kan havde øddelagt din mulighed for at købe en DVD !
Nu kender jeg ikke tråden i bund og grund, men udfra det indlæg du kommer med der, kan jeg da kun give AJ ret.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-06 13:06

Nej rwo.

Sån' er AJ ikke skruet sammen. AJ tager ikke noget til sig. Han svarer bare konsekvent ikke på spørgsmål, hvor hans svar indlysende vil fremstille ham som den fejge hund han er. Dette er der adskillige tråde der tydeligt viser.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-01-06 13:10

Kode
Det er vel frit hvad jeg vil mene og vælge, ikke?? Og nej jeg har ikke lyst til at blackliste dig - for du kan da sikkert hjælpe på et tidspunkt - men jeg meget gerne være fri for at du sviner mig til - eller det er måske for meget at forlange??

Dette er simpelthen det mest fornuftige, jeg har læst, siden jeg i starten af året vendte tilbage til Kandu. Sagen i en nøddeskal, om jeg så må sige.

Samtidig er min erfaring dog, at over for visse typer nytter det ikke noget at være flink. Den eneste effektive løsning er at give igen med samme mønt - blot med dette forbehold:

Man skal aldrig beskylde folk for at være psykisk syge, ikke at have noget liv el. lign., men holde sig til det, som man 100 % kan dokumentere. Så er det min erfaring, at man ret hurtigt får lukket kæften på skvadronørerne.

Pøj-pøj med det.

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 14-01-06 13:10

Hvordan kan man få store næsebor af,om spgm indlæg el andet er oprettet i den ene eller den anden tråd,kan det ikke være ligemeget om dette spgm er oprettet under cykelpunkteringer,kandu.
andre interesser .Fremgangsmåden når man har set hvad det drejer sig om er vel den samme,ens interesse bliver vel ikke skærpet fordi den er i en gal tråd.Overskriften siger vel alt!!
Pedanteri i største potens og dobbeltmoral der vasker sig
Udover det er AJ notorisk fuldtids idiot

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-06 13:18

Rellom
skvadronørerne Fedt ord LOOl.

Jeg er ikke enig med dig om at beskylde nogen (få) for at være psykisk syg. Det står jo "skadelidte" frit, at sagsøge beskylderen for injurier. Jeg er sikker på at du kender lovgivningen vedr. formodede injurier, så det vil jeg ikke trætte dig med.

Jabus. Det er nemlig rigtigt

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-01-06 13:32

Klumme

Jeg snakker ud fra, hvad der efter min erfaring virker bedst.

Jeg har da også haft visse bataljer med enkelte hoveder her på Kandu, og min anbefalede fremgangsmåde har altid virket 100 %.

Samtidig er jeg ikke bedre, end at jeg nyder at se en skvadronør udmatte sig selv med flomme af skældsord, alt imens jeg selv bare læner mig tilbage og fyrer en enkelt replik af i ny og næ.

Så hvis du ikke selv har prøvet den stil, synes jeg da, du skulle gøre forsøget. Det er faktisk vældig underholdende - og så bliver man ikke udmattet af det. Det gør "modstanderen" til gengæld.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-06 13:35

Filur Rellom LOOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-06 13:43

Nå nå Klumme, din stakkel! Mangler du nogle at skændes med når du nu er blacklistet af Arne!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-06 13:54

Er jeg blacklistet af arne?? Det vidste jeg ikke engang.

Hmmm hvor ved du det fra Moralius? Jeg er imponeret over al din viden. Du er altså så klog. Hvorfor læser du ikke videre..... du kan da drive det vidt. Hvad med Cand.mag i dobbelmoral

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 13:56

Det er STÆRK forkasteligt - tænk sig hvis man ikke holdt sig til emnet ude i virkeligheden

FØJ - siger jeg bare, folk burde forvises til Katteforum i 3 måneder, når/hvis de placerer et emne i en forkert emnegruppe!

rwo, du er tilgivet

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-01-06 14:02

rwo, du har stillet et spørgsmål til Arne på en pæn og sober måde, men ikke fået noget svar.
Det burde fortælle dig, og os andre (igen) at man overhovedet ikke kan stole på AJ.

Noget helt andet: jeg er så dum, at jeg ikke aner hvordan man ser, om man er blacklistet af nogle. Een eller flere der vil fortælle mig om lige det???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-06 14:05

Underligt du ikke har gjordt opmærksom på stillingen i Månedens bedste, Klumme! Har du set hvem der står lige neden unden Uranus? Har hørt at de sippede amerikanere har ændret udtalen af netop det navn!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-06 14:06

Uanset, hvordan I prøver at forsvare det, så hører dette spørgsmål til i "smalltalk", -når nu vi ikke har et emne, der hedder "Sladderspalten" eller "Mobbeemner".

Hvis du har det sådan med arne, rwo, -hvorfor blacklister du ham ikke bare??????? Hvorfor blacklister I andre ham ikke bare????
Efter blacklisting er blevet en mulighed, så er spørgsmålsstilleren da SELV ansvarlig for, hvilken tone, der anvendes i hans/hendes tråd.

I opfører jer da totalt tåbeligt???????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-06 14:16

Nå så starter det Kanduske gedemarked med at sende tomme indlæg og deraf følgende mails, men Birgittasnerp nåede lige at indskyde sin "jegalenevide" holdning. Hvor må det være skønt at være så frelst

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-01-06 14:17

Birgitta > Jeg synes nu ikke, det er nogen brugbar løsning at blackliste folk. Selv har jeg i hvert fald ikke blacklistet nogen - og har heller ikke tænkt mig at gøre det.

Så er det da bedre at tage mundhuggeriet i det omfang, det er nødvendigt. Og sådan er det jo også ude i det virkelige liv: Hvis man "blacklister" enhver risiko for konflikt, bliver tilværelsen sq hurtigt en kedsommelig affære.

"Lidt" skæg i gaden skal der være plads til - både ude i virkeligheden og her på Kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 14:17

Om jeg begriber, at NOGEN her på kandu - er så "idiotiske" at de så snart de opdager, at kandu har et "hul" - med det samme skal udnytte dette til irritation for andre..

SÅ STOP DOG MED AT SENDE TOMME INDLÆG TIL DETTE SPØRGSMÅL!!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-06 14:19

HJÆLP!!! Jeg har for nyligt skiftet mail-adresse på kandu, og nu får jeg TO mails pr indlæg....

STAKKELS DUMME KLUMME...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-01-06 14:21

Men den slags tråde hører IKKE til under "kandu"!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 14:23

Citat
Men den slags tråde hører IKKE til under "kandu"!

Sagde:

Kloge Åge,
Jeg ved bedre vej 2,
2200 Nøddeby

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 14:23

Flueben

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-06 14:27

Goodbaj snerpebirgitta. Ynk du hellere dig selv. Dit behov er større end mit.

Flueben

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-01-06 14:39

Nu har jeg sendt Kandu en mail om hullet i SEND-funktionen.

Det er der sikkert også andre, der har - men ellers ved de det i hvert fald nu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-06 14:43

Nu må man jo gå udfra at Kandu selv abonnerer på Kandu katagorien, så jo tråde som disse hører da klart hjemme her! Mon ikke de retter hullet nu?

Og så fjerner blackliste funktionen igen, så vi kan få de ordnede forhold tilbage, hvor Klumme holder sig til een hadeperson! Han kan jo snart ikke holde rede på, hvor mange personer han går efter!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-01-06 14:49

Kære Trineo8

Kode
Det er jo også fuldstændigt absurt at påstå at en bruger på et forum kan havde øddelagt din mulighed for at købe en DVD !
Nu kender jeg ikke tråden i bund og grund, men udfra det indlæg du kommer med der, kan jeg da kun give AJ ret.

Det er jeg jo af gode grunde ikke med dig i.

Det ville jo svare til, at jeg nu begyndte at kalde dig gimme ting fordi du ikke lige deler min mening.
Det var jo faktisk, synes jeg en rimelig pæn formulering, at takke hr. Jakobsen for at blande sig ind i ting, som han overhovedet ikke havde nogen adkomst til at blande sig i.
Da jeg så påpegede det, fik jeg at vide jeg var ½ hjerne og det der var værre - netop som alle andre i dette forum anker over.

Hvis Hr. Jakobsen havde sagt: eksempelvis Nå, mener du at jeg har ødelagt det for dig! Det var da bare en skam for dig. så have Arne Jakobsen ikke hørt mere for det.
Men lignende diplomatiske vendinger findes ikke i Arnes ordbog, derfor har han efterhånden gjort sig så godt og grundigt utilbens med de fleste herinde.

Venlig hilsen og god week-end Trineo8

IAH

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 14:54

Citat
Det eneste jeg egentlig gerne vil have svar på er: Hvordan kan du forvente at jeg vil give dig point, når du har svinet mig til ???

rwo

Det vil du ikke få et svar på i denne tråd/spørgsmål.

Calista

Citat
Noget helt andet: jeg er så dum, at jeg ikke aner hvordan man ser, om man er blacklistet af nogle. Een eller flere der vil fortælle mig om lige det???

Du vil ikke kunne deltage i en tråd, hvor spørgeren har blacklistet dig.

Du er ikke dum, du er bare ikke blevet blacklistet

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-01-06 16:40

Hallo som I hygger jer,

Kan ikke nøjes med at læse med på sidelinien for det giver jo tomme mails, har fået tilgivelse, så jeg klarer mig

Arne er som han er, det er vi andre sg da også, og at han falder over nogen, der er vant til at være på KanDu, det kan vi vel tage oppe fra og ned.

Overfald på nye eller unge brugere, det er forkasteligt, men det er vi jo mange der har fortalt MANGE GANGE.......................

Men I ved da godt alle sammen, at Arne ikke blander sig i den her tråd..........eller...............

Knus Ripley

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-01-06 17:17

Kode
Men I ved da godt alle sammen, at Arne ikke blander sig i den her tråd..........eller...............

Knus Ripley

Jow jow, han sidder såmænd sikkert og griner sin r.. i laser over al den opmærksomhed der bliver ham til del.

Hygge og hejsa

IAH

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 14-01-06 17:22

Arne er som Arne er. Det kan vi ikke lave om på. Det har utallige forsøg vist, men vi kan blackliste ham allesammen, så kan han jo ikke komme ind på andre tråde end dem han selv opretter og dem holder man sig blot væk fra. Så er Arne-problemet løst.

Blacklist Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 17:27

Enten er det arne.jakobsen selv eller en af hans pennevenner, der sender tomme indlæg til denne tråd.

Det må kandu kunne finde ud af.

Så jeg vil skrive til kandu om denne tråd.

Det er nu ikke den eneste tråd her, som jeg vil gøre opmærksom på, lignende er sket i andre tråde hvor arne.jakobsen er blevet omtalt, som han ikke selv eller hans pennevenner ønsker det.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-01-06 17:40

Det er simpelthen for plat!!
Men ikke om jeg vil fjerne fluebenet, for opnår pestilensen jo lige netop dét Han/Hun vil opnå

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 17:47

Er den gal igen med mails?! ..Jamen så gør som jeg!

Tilføj spørgsmålet som en favorit - fjern fluen - og tjek tråden efter behov..Så slipper I for mails, men kan stadig hurtigt og nemt finde tråden frem (under jeres favoritliste)

Det må være løsningen, indtil kandu fixer dette "hul"

Vedkommende, der morer sig: HOLD KÆFT DU MÅ KEDE DIG..

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 14-01-06 17:57

Tak for det gode råd creamy

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-01-06 17:57

God ide Creamy, er en af dem der følger den.

Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-01-06 18:02

Og er for pokker da nødt til at sende en mail for at fortælle, at jeg ikke vil have mails om spørgsmålet, Creamy, den missede du

Knus Ripley

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-01-06 18:52

Gør som Creamy, men lægger da lige et par ord.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-06 19:18

Det gør jeg ikke, for det skal bruges som bevis i min "klage" til kandu, dermed basta

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-06 19:58

>>>Men er dette et spørgsmål om anvendelse og problemer med kandu?
>>>Hører det ikke snarere hjemme under small talk??

>>Jo, svend... det kan du egentlig godt have ret i...
>>Det har jeg ikke lige tænkt over denne gang...
>>Det gør jeg næste gang!

>Jeg ku´ stadig godt tænke mig et svar....??

Når du erkender at spørgsmålet er fejlplaceret, hvorfor fortsætter du så her?
I stedet for at stille et nyt spørgsmål under Small talk??

Fordi jeg i går var så naiv at gøre opmærksom på fejl placeringen, fik jeg automatisk sat et flueben.
Det glemte jeg at fjerne, og nu i dag har jeg lavet noget andet uden for kandu…
Så her til aften fik jeg 160-170 meddelelser om nye indlæg på dette højst interessante spørgsmål:
Ikke hvordan kandu virker og bør benyttes, men om en usympatisk Arne, som jeg ikke kender og ikke har noget imod. Det er jo fuldkommen vanvittigt og jeg fjerner nu hurtigst muligt dette flueben…

Svend, der hermed opgiver at få en fornuftig dialog og forlader dette forum.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-01-06 20:09

Muahahahahaha over 170 mails fra "Kære arne"!!! Jeg må le. Ha ha...

Jeg håber kandu-teamet losser brugeren(e), der har leget lidt for meget med send kanppen, så i røven og ud i cyberspace, at vi ALDRIG høre fra Fru HAM igen.!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-06 22:25

Svend -> I stedet for at opgive og gå i "irritation" - kan du jo i første omgang prøve at fjerne fluebenet nederst på siden, og sende et tomt indlæg. Du vil så ikke modtage flere mails herfra..

Venligt ment

Undskylder, at jeg efter dette indlæg, bliver nødsaget til at sende et tomt indlæg.

"Hullet" gør DESVÆRRE , at det pt fungerer således, at I ikke kan blive fri for en mail,
selvom der ikke bliver lagt en kommentar.. Øv!

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 14-01-06 23:13

Kære svengiv
Med fare for at gentage
Hvordan kan man få store næsebor af,om spgm indlæg el andet er oprettet i den ene eller den anden tråd,kan det ikke være ligemeget om dette spgm er oprettet under cykelpunkteringer,kandu.
andre interesser .Fremgangsmåden når man har set hvad det drejer sig om er vel den samme,ens interesse bliver vel ikke skærpet fordi den er i en gal tråd.Overskriften siger vel alt!!
Pedanteri i største potens og dobbeltmoral der vasker sig
Udover det er AJ notorisk fuldtids idiot

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-01-06 22:40

Takker lige Svend for at forlade spørgsmålet - du var også temmelig trættende i længden, så det er dejligt, du har fjernet fluebenet.
Hvorfor kommer Arne med rødvinensnæsen ikke og hælder vand ud af ørene?
Har din EX chef alligevel lært dig om alm opførsel og om dit ansvar overfor dit skrevne ord.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-01-06 04:57

Hvad har det egenligt med Arne at gøre at du takker Svend for at forlade spørgsmålet, Paperboy?
Har du en samlever? Og dropper du osse ham/hende fordi vedkommende er uenig med dig? Bryder du dig ikke om divergerende meninger? Divergerende betyder at man ikke er helt enig bare for at slå det fast! Alle her på Kandu har lov til at komme med deres mening uanset om du er enig eller ej! Så lad vær med at hån dem, fordi du ikke kan komme igennem med din mening!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-01-06 05:02

Newton og Gallelei var jo osse anderledes tænkende, men de er jo grund til at du overhoved kan komme med en kommentar her!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-01-06 23:38

hej rwo

jeg er også blevet svinet til af AJ men nu er der kommet en ganske god funktion der her black list bruger og der har jeg smit Aj på
Aj kan desvære godt lide at køre på en hvis man er handicapet er ordblind eller har ander problemer jeg har selv i tiden løb sendt mail til kandu men de sker nada men guske lov for funktioen blacklist bruger
der er mange bruger på kandu der har mærket AJ spydigheder og nedværdigen komentar den støtte jeg har fået i tidens løb fra bruger på kandu har gjort at jeg har kunne holde mig oprejst selv om han var ved at tage pippe fra mig det lykkes ikke og i dag er jeg glad for at jeg ikke forlod kandu for det er et god sted hvor man får mange gode svar fra folk som er seriøse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 23:44

Thyfoon, det varmer at høre du var glad for støtten. Det fortæller nemlig mig, at det er fint vi var nogle stykker, der ikke blot ignorerede denne mands svinske adfærd.

Du blev på kandu - dejligt og tillykke med dit fine resultat i din uddannelse.