/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Norton blokere for IncrediMail
Fra : Jonn87
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 11-01-06 17:37

Mit Norton Internet Security 2005 blokere for mit IncrediMail.. Det er pludselig sket og på vores anden computer er det samme sket dog et par dage efter.. Hvordan løser jeg problemet? kan det være en opdatering der er skyld i det eller sådan noget?

Mvh Jonn

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 35 point
Dato : 11-01-06 17:42

Hej John. Har du selve Incredimail? Eller bruger du MS Office-add-on? Hvis du bruger Office-add-on medsendes jo noget reklame hver gang du afsender en mail. Min email-operatør TDC har for nyligt indlagt et check der betyder at jeg ikke længere kan afsende mail's med disse reklamer, og jeg har derfor måttet afinstallere Incredimail. Lidt irriterende at udbyderen føler sig berettiget til at gøre den slags. Det burde jo være op til modtageren om han/hun vil acceptere den slags mail, ikke noget som TDC burde blande sig i.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 11-01-06 18:17

Har fundet ud af det...

Gik ind i Norton Internet Security "Firewall" og fjernede alle de der godkendelse og afvisninger om at forskellige programmer må gå på nettet og derefter lavet jeg en en "SCAN" af programmer...

men ellers tak for hjælpen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-06 18:20

Det var jo åbenbart så lidt, men mit svar kan jo måske alligevel være til hjælp for andre. Godt at du fandt ud af det. Hilsen