/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Billig dyrlæge nær Middelfart?
Fra : rosekamp
Vist : 1934 gange
200 point
Dato : 11-01-06 09:40

Jeg skal have steriliseret og chippet (eller øremærket) min Maine Coon. Den render rundt og bræger som en anden bjergged fordi den er i brunst og det har vi ikke lyst til at høre på en anden gang

Førhen havde jeg en god pensioneret dyrlæge som havde en lille klinik kun til smådyr og han var rigtig billig (ca. halv pris) Det er bare ikke altid ret nemt at finde dem og nu er jeg altså flyttet til Middelfart og har ingen anelse om, hvorvidt der findes en billig dyrlæge i nærheden i enten Jylland eller på Fyn.

Nogen der kender nogen?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 11-01-06 09:58

De billigste dyrlæger er normalt de privatpraktiserende smådyrs-dyrlæger. Kig i tlf.-bogen eller De Gule Sider under fagregister. Undgå Dyrehospitaler, men vælg de små annoncer. Afprøv så hver enkelt, du har afkrydset som en mulighed, og ring/kontakt disse, for at forhøre dig om prisen på det du vil have lavet på din kat. Held og lykke med foretagende.

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 11-01-06 13:05

Hej Rosekamp: I Svendborg er der en dyrlæge som er god til katte, nogle venner var der med en ung gravid og meget forvirret lille kat. De fortalte at dyrlægen klippede ungerne fri af navlestrengen og så var det overstået. Det gjorde hun ganske gratis. Så hvis Svendborg ikke er for langt kan jag få fat i adr. til dig. Hilsen LTP

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 11-01-06 13:17

Nu ligge svendborg jo på den stik modsatte side af Fyn nærmere betegnet 85 km. herfra - så det skal dæleme være en billig dyrlæge

Men så igen - man betaler jo en herregård for det så måske kan det betale sig alligevel. Hvis du kan finde adressen så kan jeg jo prøve at høre hende ad. Tak

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 11-01-06 13:51

Hej igen rosenkamp: 85 km. ja ja men hvad gør man ikke for de små kræ. Dyrlægen hedder GITTE SØRENSEN - MØLLERGADE 72- TLF. 62 22 93 24- Telefontid: hverdage kl. 7-9. Så må familien en tur til Svendborg det sku' en lille smuk stor landsby. Go tur og lykke til

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 13-01-06 08:36

Nu har jeg ringet til Gitte i Svendborg uden den store succes. For det første så spurgte hun om jeg virkelig gad køre fra Middelfart til Svendborg bare for at få en kat steriliseret (øh bøh - kommer det lige dig ved)? Anyway så var hun den dyreste jeg har snakket med endnu og så betvivlede hun gud hjælpe mig, da jeg fortalte det var gratis at få sin kat registreret i dansk-katteregister - den klassiske "jo-nej-jo-nej..." for bagefter at klage sin nød over at de var blevet pålagt at betale 110 kr. dertil for hver kat de øremærkede. Så hende bliver det i hvert fald ikke.

Men tak for hjælpen alligevel.

Jeg har fundet en ganske billig dame i Fr.cia, som steriliserer, øremærker og vaccinerer katten for 1520 kr. 3-400 billigere end andre i området. (Gitte ville have 1.200 bare for sterilisationen alene).

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 21-01-06 20:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål