/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Bulgarien
Fra : MSS
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 11-01-06 07:53

Hej

Vi overvejer en charterrejse til Bulgarien, Albena.

Er der nogle af jer, der har erfaringer med dette sted ?? - evt. med vejret i september. Er det billigt at "leve" der ?

mvh
MSS

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 11-01-06 08:21

Jeg var der for to år siden i juli måned og da var der varmt, meget varmt ml. 45 og 50 grader, alt var svedent af, men det var en flot natur alligevel.

Priserne er lave, man kan spise på restaurant for 50-100 kr. alt inkl. Varerudbudet af kopivarer er enormt og meget billigt. Det kan sammenlignes med Tyrkiet.

Accepteret svar
Fra : Fru-Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-06 01:18

Hejsa.

Vi har lige været en hal Familie afsted til Bulgarien i September 2005 - var i Golden Sands, som ligge ca. 10 km. fra Albena - vi havde rigtig dårligt vejr i September - fra den 15. og 8 dage frem...
Golden Sands er meget dyrt - det skulle det vist ikke være i Albena - Albena er mere en børneby....der sker ikke så meget som andre steder i Bulgarien..

Venlig hilsen Fru-Hansen....

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 19-01-06 08:14

Tak for svaret Fru-Hansen.
Så er det vist ikke september, vi skal til Bulgarien i i år.
mvh
MSS