/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
creamygirl KAN skifte mening..
Fra : sniperdk
Vist : 1213 gange
500 point
Dato : 11-01-06 01:37

Fedt at du ændrede mening creamy !!
Jeg er glad for at du endelig kan se det smarte i 12dailypro og jeg er sikker på at du vil tjene penge lige som frk.fidus og mig. Men husk nu at du skal surfe de 12 sider om dagen for at tjene pengene. Jeg er stadig mundlam over at DU af alle pludselig vil være med........

Jeg sender min kommision retur som aftalt.

MVH
Sniper

PS : Så var det ikke så tosset alligevel hva´ ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-06 02:01

Det var da det mest platte indlæg, for det er ikke et spørgsmål, jeg længe har set.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 11-01-06 02:45

Har i da virkelig ikke andet at give jer til ??

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 11-01-06 03:13

Nej, hvor er det gennemskueligt sniperdk - tror du virkelig selv på at brugerne her på kandu ryger på den.

Jeg tror du er gået over stregen her, og håber at kandu vil fjerne dig for denne form for ulækker hetz mod Creamygirl og dine forsøg på at få andre brugere med i dit spil. Jeg vil sende en mail til kandu.dk - og håber så at de ændrede regler kan få dig fjernet. Jeg skal opfordre andre brugere til at gøre det samme.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-01-06 07:55

Når nogen tjener penge, er der nogen der mister dem.
Hvem mister penge i dette foretagende????

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 11-01-06 08:28

Nu aner jeg ikke hvad 12dailypro er, men er det ikke en form for reklamekampagne du har gang i ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-06 09:17

Jeg kender heller ikke noget til 12dailypro, men jeg er sikker på, at det er aldeles frivilligt, om man vil benytte sig af det eller ej, så jeg kan ikke se noget problem i, at sniperdk åbenbart er vældig begejstret for foretagendet.

Hver sin lyst, som man siger.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 11-01-06 10:36

Citat
Nu aner jeg ikke hvad 12dailypro er, men er det ikke en form for reklamekampagne du har gang i ?

Nej det er det ikke viviborgen så havde jeg jo husket linket.... Det gør jeg ikke igen, selv om det var fristende da jeg nu har en kritiker mindre....

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 500 point
Dato : 11-01-06 10:43

Woww kunne du få HENDE med, tillykke !!

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 11-01-06 10:48

Citat
Når nogen tjener penge, er der nogen der mister dem.
Hvem mister penge i dette foretagende????

mvh
ellebye

ellebye, det tror jeg er de sidste 2-300 som skyder store beløb ind. Men det bliver vel først til den tid hvor interessen falder og medlemstallet stagnerer eller falder.
Det har kørt 9 måneder nu og breder sig som ringe i vandet. Fordelen er at vi selv vælger om vi vil trække ud efter første gang man har tjent sine 44%, eller om man vil blive ved. 95% fortsætter fordi man vil have mere, og så længe det er sådan så er programmet levende.
Den perfekte strategi er at tjene første gang, hive indskudet ud og lade afkastet yngle videre. Så er man på tør grund hurtigt. Men det er fan.... svært fordi man bliver grådigere....
Jeg har ca 500$ i overskud nu. Planen er at jeg nu vil sætte 100 ind hver 6 dag, på den måde får jeg max 400 af overskuddet ud og svømme, men jeg får 144 udbetalt hver 6 dag (ca).

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 11-01-06 10:49

Ja VILDT ikke ???

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 11-01-06 11:05

Vor herre bevare os........det får vi vist brug for.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-01-06 11:09

sniperdk
Hvis det forholder sig som du skriver til mig, ER det jo pyramidespil, og dermed ulovligt.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-01-06 11:23

Kunne du ikke nøjes med at stille spørgsmål som faktisk _er_ spørgsmål istedet for at "forurene" siden med spørgsmål som egentlig bare er kommentarer til noget du har skrevet tidligere?

Pyramidespil er desuden ulovligt.

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 11-01-06 11:25

Det har du helt ret i ellebye - denne tråd er lavet fordi sniper ikke kunne klare sig her http://www.kandu.dk/Spg80637.aspx og Creamygirl er blacklistet fra sniperdk's tråde som du kan læse i det link. Usmageligt - du kan bare læse hans profil.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-01-06 13:56

Hvor er det lavt.. sikkent en idiot..

Og det er jo tydligt at sniperdk & frk.fidus er samme person.

Fuck hvor lavt kan man komme.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 11-01-06 17:53

Øhhhmmm....er jeg er sniperdk?!?

Luke2000 du må da være helt væk i bolden! Eller du er måske den samme som KLUMME!!!

HAHHAHAHAHAH

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-06 23:28

Uanset om man sympatiserer med den ene eller anden så er dette for plat