/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Vaskemaskine
Fra : popey
Vist : 5387 gange
26 point
Dato : 10-01-06 22:58

Min vaskemaskine af typen Bauknecht WAK 7759 stopper kort efter et program startes. Maskinen kommer med "FEJL 6" min manual er gået tabt, om nogen kan hjælpe mig med en sådan eller kender til netop denne fejl vil jeg være meget taknemmelig.

Torben

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-01-06 23:03

det mener jeg faktisk er vandmangel, prøv at se om slangen er bøjet, eller også kan det være den hane den får vand fra der er tilkalket..

hygge Melander

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-06 00:32

Jeg mener at det er afløbsforstopning rens trådfilter pumpehus
Mvh sune

Kommentar
Fra : popey

Dato : 11-01-06 08:30

Jeg har efterset slange og vandforsygning samt pumpe og filter dette ok. Når jeg starter et centrifuge program (20 min) starter pumpen og tømmer for vand. på programmets 16. min stopper maskinen og melder "FEJL 6"

Søger stadig de vise sten og meget gerne en manual

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 11-01-06 16:47

Prøv at skriv til Bauknecht og spørg om de ikke vil svare dig på spørgsmålet og om de eventuelt har en brugsanvisning liggende som de vil sende til dig. Det vil de helt sikkert hvis de har en.

Du kan skrive til dem her:

http://www.bauknecht.de/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10051&catalogId=10002&langId=-3&partNumber=BundleBean_BK_CONTACT&rm=BKCustomerService

Eller til deres danske importør som er:

www.whirlpool.dk

Producent, produktionsland Bauknecht, Tyskland
Importør Whirlpool Danmark A/S Dynamovej 11 2730 Herlev
Telefonnummer 44 88 02 22

Mvh.