/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Zone Alarm
Fra : bjarnebr
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 10-01-06 17:29

Er der nogen der ved hvor stor forskel der er på den gratis version og betalingsudgaven af Zone Alarm. Er det spild af penge at købe betalingsudgaven? (jeg har aldrig haft virus eller hackerbesøg)

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 10-01-06 17:55

Jeg kører med zonealarm internet security suite.. Den er genial!.. der er ikke det den ikke kan!.. om den er pengene værd ved jeg ikke.. fik det af en bekendt aner faktisk ikke hvad den koster?
deres firewall kan godt være lidt tricky i starten, men den holder computeren i topform
Gratis versionen burde de fleste kunne 'nøjes' med.
Ved ikke om det hjalp dig lidt?
->Brommi

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-01-06 18:09

Hejsa
Du kan jo prøve at stille spørgsmålet hos www.spywarefri.dk deres forum er http://www.spywarefri.dk/forum/ her er der sikkert flere som har testet + har erfaringer.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-01-06 19:50

Zonealarm Pro har en bedre programkontrol, popupblocker, reklameblocker osv, og er et meget større og "tungere" program end den gratis. Ganske overflødigt, mener jeg. Der er ikke grund til at bruge penge på det. Den gratis sikrer virkeligt godt, hvad du jo også selv har erfaring med.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 11-01-06 00:43

Jeg har kun prøvet den gratis prøve periode med købeudgaven, derfor stillede jeg dette spørgsmål - undskyld men det tænkte jeg ikke på at skrive i mit første indlæg
mvh
Bjarnebr

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-06 01:18

Jeg bruger den gratis version, ganske udmærket firewall, der er ingen grund til at betale for mere fik du programmet godt igang med hjælp fra siden ,som Miritdk henviste til?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-01-06 21:13

Det er smart nok af Zonealarm, at give Zonealarm Pro på prøve, når man henter den gratis. Som jeg har nævnt, så syntes jeg ikke de ekstra ting den har, er værd at betale for, da du jo sagtens kan få gratis popupstoppere og adblockere, som virker lige så godt. Den ekstra programkontrol er ret ressourcekrævende, og hvis du i forvejen har noget godt antivirus og spywarebeskyttelse, mener jeg den er overflødig. Men okay, vil du gerne have disse ting samlet i et program, så er det jo en udmærket løsning.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 12-03-06 17:49

Tak for svaret o.v.n..