/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Billigst/Best-Hvor???
Fra : Sunowich
Vist : 1078 gange
500 point
Dato : 09-01-06 22:30

Godaften sidder her og ser lidt på en pc til ungerne så det skal være en allround maskine der både kan spille spil og være med netværkskort/ tv tuner/ win xp og fladskærm.
Hvem Kan Komme Med Det Bedste/Billigste Tilbud
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 510 point
Dato : 09-01-06 22:33

Jeg så en bærbar med 17 tommers widescreen indbygget alt muligt, 1024 mb ram og 100gb harddisk DVD brænder og tv tuner med fjernbetjening i Bilka til 9999

Ellers kig på www.edbpriser.dk

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-01-06 22:35

Ville også sige www.edbpriser.dk ellers prøv www.prc-data.dk de har fantastiske tilbud og en hurtig ekspedition.

Clou

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-06 22:47

Altså søger jeg En Computer med dit og dat og ikke en masse sider som jeg jo også selv kan finde men der er så mange tilbud at det nemt bliver uoverskueligt derfor er det for at få hjælp at jeg sætter 500 stærke på højkant Tak
Mvh Sune

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 09-01-06 22:50

Hvad er billigst ?? eller hvad er billigt det er svært at sige er det noget du selv vil ligge og rode med eller skal den bare sættes i stikket og virke??

når du siger den skal bruges til dine børn skal du også se på hvilke spil de vil spille, og hvor længe skal den leve op til dette behov, er du villig til at skifte den ud efter 2-3 år (der er den nok også forældet) eller skal du selv skifte lidt ud indimellem. det er efter min mening det første du skal tage stilling til, jeg ved ikke hvorfra i landet du kommer men i mange byer findes der en butik man kan få til at lave en god maskine til lidt penge (billigt)

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 09-01-06 22:56

Har lige set i tilbudsavisen fra el-giganten.....

Det har nogle gode tilbud der passer ferfekt til en spille maskine til ungerne.... skal selv hente en til mine i løbet af ugen.

/ JJ

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-01-06 23:01

http://www.prc-data.dk/page.asp?screen=739
køb et extern grafikkort og smid det i så kan den såmænd nok spille spil.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-01-06 23:02

http://www.prc-data.dk/page.asp?screen=739

et andet eksempel dog uden skærm

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-06 23:48

Jeg ved ikke om den er billigst, men den er god og kan klare ret så krævende spil - det er Shuttle fylder ikke meget og er rimelig lydløs.

Shuttle SN85G4V3 S754
CPU AMD Athlon 64 3100+
Samsung 160 GB sata hardisk
2 x 512MB DDR PC3200 Geil
ATI RADEON 9600 256 MB ram grafikkort
Indbygget kortlæser
SAMSUNG SH-W162C 16xDVD+/- 48xCDR,32xCDRW , Duallayer 8x Speed
Pinnacle PCTV 50i

Pris ca. 7.100 kr.
Alle delene kan ses her http://www.hk-automation.dk/catalog/ og er incl. samling kr. 250,00.

Hertil kommer så skærm, som pt. kan fås på udsalg og her ville jeg nok kigge efter en i El-Giganten p.g.a. de har 30 dages fuld returret hvis der skulle være pixelsfejl - det er der ikke mange der har. Normalt skal man acceptere et vist antal.
Desuden skal du have et par højtalere hvis der ikke er det i skærmen. +Tastaur og mus.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 10-01-06 07:59

Har lige set på www.nettorvet.dk - der er et par gode tilbud.

bil24

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-01-06 17:28

Hejsa
Skal det være en bærbar, så er det værd at lave en "målsætning" evt. via http://www.laptop4u.dk/kobeguide.html
Du kan evt. også gennemse http://www.shg.dk/ og så kigge under Produkter -> PC Systemer
Held og lykke i din søgen (det er godt nok lidt af en jungle)
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-01-06 17:51
Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 10-01-06 19:52

I bilka har de en medion stationær, 3000 mhz. med 512 ram og dvd drev, fin lille maskine som kan det du forlanger pris 2800,- unden xp. som du køber i studio udgave da dine børn går i skole.

Peter.

Den kan alt dine børn behøver + 50 % mere.

Kommentar
Fra : vendhalm

Dato : 15-01-06 17:37

her er lidt af gå ud fra.. http://fcomputer.dk/index.php?show=menu&submenu=&menuid=408&sublink=&mshow=&linkid=408&specialsys=5 Der ka du os selv vælge bl.a skærm, tastatur og mus, og CD rom drev.. håber det kan være til nytte

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-02-06 04:16

Lidt om kvalitet

Der er næppe noget i verden,
som ikke 'en eller anden kan lave lidt
dårligere og sælge lidt billigere,
og folk som kun ser på prisen,
er denne mands lovlydige offer.

Lidt om priser

Det er uklogt at betale for meget,
men det er værre at betale for lidt.
Når De betaler for lidt,
så mister De sommetider alt,
fordi det, De køber
ikke var i stand til at gøre det,
som det var købt til.

Almindelig forretningsgang
umuliggør at betale lidt og for meget -
det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre.
Hvis De accepterer det laveste tilbud,
gør De vel i at sikre Dem
en skadesreserve for den risiko,
De løber - og hvis De gør det,
så har De jo alligevel råd til
at betale for den bedre vare.

John Ruskin
Engelsk forfatter, kunstkritiker og social
reformator i 1880-tallet

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-06 15:10

Tak for svaret Backtee.